|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fetaost og holdbarhetHer i huset er det kun jeg som spiser fetaost, og jeg elsker glassene fra Arla. MEN det står at osten kun er holdbar 4-6 dager etter åpning. Overholder dere den fristen eller kjører dere bare på til det er tomt? Jeg er på en god del ting ikke så oppatt av den offisielle holdbarhetsdatoen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal smake etter på fetaen
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Fetaost og holdbarhetJeg spiser til det er tomt og det tar gjerne noen uker.
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fetaost og holdbarhetHer kan glasset stå lenge etter åpning. Aldri merket at den har blitt dårlig. Så lenge osten er dekket av olje så føles det i hvertfall greit.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fetaost og holdbarhet
Jeg også.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fetaost og holdbarhetJeg spiser bare den grønne firkantede pakken fra Arla, jeg liker den best. Og den kan stå lenge her hos oss. Over ei uke. Åpnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fetaost og holdbarhetVi har ofte åpnet glass i kjøleskapet i noen uker,spiste senest idag fetaost som har stått en stund åpnet,ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Fetaost og holdbarhet
Dette gjør jeg også. Har lurt på om det er greit, men samtidig har jeg ikke blitt syk, så da har det vel gått greit!?
![]() |
|
|