Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er Levis (Curve-serien) i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-13, 22:49   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Hvordan er Levis (Curve-serien) i størrelsen?

Jeg tenker på denne. Noen som har den og kan si hvordan den er i størrelsen? Jeg bruker vel W29 vanligvis, men mener å ha lest at denne Levis-serien er ganske stor i størrelsen?

Gammel 04-05-13, 23:03   #2
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er Levis (Curve-serien) i størrelsen?

Jeg synes den er litt stor i størrelsen

Gammel 04-05-13, 23:04   #3
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Kommer an på vasken og stretch, de lyse er større enn de mørke.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 01:28   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg skal ha den helt tight må jeg ned to str. Men jeg liker det komfortabelt, så en str ned. Jeg har den i lys og mellomblå. Bruker 27, her 25 sa butikken, men jeg liker ikke at de klemme så 26.

Gammel 05-05-13, 10:07   #5
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min erfaring er at de går kraftig mye ut etter litt bruk. Jeg kjøpte en som satt behagelig tight men skulle gått for en som satt litt ubehagelig tight, for etter en dags bruk er den altfor stor. Neste gang skal jeg gå ned enda en størrelse.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 10:17   #6
Anne

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp de ubehagelig tight, de går mye ut. Jeg gikk ned både to og tre str på mine

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 13:44   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Kommer an på vasken og stretch, de lyse er større enn de mørke.

De lyse har polyester i seg, jeg ser at min helt svarte ikke har det, og den er ikke så stor i str som de som er lysere.

Jeg er en 42-44 og bruker str 31 tommer i Curve serien. Da er den ganske tight.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 16:27   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har Slight Curve, og måtte ned i 24, som allikevel er litt for stor etter et par dagers bruk. Akkurat den modellen jeg har (Slight Curve Skinny) er dessuten temmelig lav på livet, men perfekt for meg som er ganske rett i fasongen, hvor Demi Curve blir for tight i livet ift. over hoftene siden jeg ikke har så mye "innsving".

Gammel 06-05-13, 07:19   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg den lyse i 27. Perfekt for dager jeg ikke føler meg i form og den skal ikke klemme et sted. Slight curve skinny. Så alt til sin tid. :

Gammel 06-05-13, 07:35   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Demi Curve Slim i størrelse 30 i livet. Jeg er nok til vanlig en 40/42 nå. Den er ganske tight, men den lyseste er løsere tror jeg. Jeg prøvde en helt mørk en, og da fikk jeg den ikke på med den størrelsen, så det varierer på vasken.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 14:52   #11
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Takk for svar. Tar sjansen på å bestille en i 28. Får bare sende den i retur om den ikke skulle passe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.