Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Brukttøybutikker - tips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 01:22   #1
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brukttøybutikker - tips

Hei!
Bare tenkte jeg skulle tipse dere om en second Hand butikk som ligger på Jar. Jeg var innom der forleden og så blant annet at de hadde en kjempesøt OM genser OG veldig mye annet som var utrolig flott. Butikken heter Ziconda og ligger i Jarveien 1 (rett ved trikkestasjonen på Jar i Bærum) Hun hadde også nytt tøy og belter, vesker, sko, støvletter, smykker osv.

Så snart jeg er ferdig med å amme så skal jeg tilbake dit.

Er det noen som har tips om andre second hand butikker som selger litt mer "design" klær enn H&M osv., så er det lov å tipse om det her...

Gammel 26-04-07, 17:03   #2
TBM
Passiv

Standard

Sv: Brukttøy butikker -tips

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Hei!
Bare tenkte jeg skulle tipse dere om en second Hand butikk som ligger på Jar. Jeg var innom der forleden og så blant annet at de hadde en kjempesøt OM genser OG veldig mye annet som var utrolig flott. Butikken heter Ziconda og ligger i Jarveien 1 (rett ved trikkestasjonen på Jar i Bærum) Hun hadde også nytt tøy og belter, vesker, sko, støvletter, smykker osv.

Så snart jeg er ferdig med å amme så skal jeg tilbake dit.

Er det noen som har tips om andre second hand butikker som selger litt mer "design" klær enn H&M osv., så er det lov å tipse om det her...

Jeg har handlet mye flott fra den som ligger inne i Ullevål Hageby!

Det skal også være en som ligger i en tverrgate til Bogstadveien.

Sist jeg var i Oslo fant jeg en "retro-brukthandel" nederst i Markveien!

I tillegg har jo Fretex blitt bare bedre og bedre på barneklær!

Personlig blir jeg vel provosert av at så mange i dag handler kostbare merkeklær til ungene sine, det er jo blitt slik at ungene er våre nye små "show-caser"... Heldigvis er det fremdeles mye bra klær å få kjøpt brukt!

Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 19:46   #3
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det skal også være en som ligger i en tverrgate til Bogstadveien.

Den gikk jeg forbi i dag; Min Butikk i Sorgenfrigaten 7, tror jeg det var. Så ikke så spennende ut i vinduet, men på skiltet var det annonsert med hauger av kjente (og dyre) merkenavn.
Skal nok dit når jeg får lønn igjen en gang

Gammel 26-04-07, 21:06   #4
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Den gikk jeg forbi i dag; Min Butikk i Sorgenfrigaten 7, tror jeg det var. Så ikke så spennende ut i vinduet, men på skiltet var det annonsert med hauger av kjente (og dyre) merkenavn.
Skal nok dit når jeg får lønn igjen en gang

Ligger også en i Hjelmsgate. Liten og Stor heter den.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:03   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brukttøybutikker - tips

Jeg shopper Chez Angelique, jeg. Levering på døren dagen etter at pengene er overført .

Men den på Jar virker spennende. Takk for tips !

Gammel 28-04-07, 11:57   #6
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brukttøybutikker - tips

Chez Angelique..? Som i FP sin Angelique? Mye brukt og fint der, men i en str for lite for meg.

Takk for tips, jenter. Skal nok rote meg bort til hovedstaden vår en dag....for å smugkikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.