Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kino på Frogner?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 15:40   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Kino på Frogner?

Pga lydoverfølsomhet har jeg ikke vært på kino på noen år.

Jeg er ferdig behandlet og mye bedre, og tenkte på å prøve ut kino igjen.

Fikk tips av audiografen min om at det var lavest lyd på kinoen på Frogner. Hun anbefalte ikke Colosseum pga høy lyd.

Men i oversikten i Aftenposten ser jeg ikke at det er noe som heter Frogner kino. Har den et annet navn?

Noen som ellers har lagt merke til forskjell i lydnivå på de forskjellige kinoene i Oslo?

Gammel 24-04-13, 15:42   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kino på Frogner?

Gimle, er det ikke den som ligger på Frogner. Med vinservering og herlige stoler.

Gammel 24-04-13, 16:08   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Babykino og seniorkino har lavere lyd. (men det er kanskje ikke det du vil på...?)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 16:18   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Gimle ligger på Frogner ja, det var nok den hun mente. Det er min favorittkino i Oslo, ikke bare på grunn av vinserveringen. Det er noe som heter Frogner bokkino eller noe sånt, men det er ikke en vanlig kino.

Gammel 24-04-13, 16:41   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Babykino og seniorkino har lavere lyd. (men det er kanskje ikke det du vil på...?)

Hehe, gikk på noe slikt for mange år siden, da jeg likte å gå på kino på formiddagene. Er det slikt noe på alle kinoene i Oslo, eller bare utvalgte?

Gammel 24-04-13, 16:41   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Gimle ligger på Frogner ja, det var nok den hun mente. Det er min favorittkino i Oslo, ikke bare på grunn av vinserveringen. Det er noe som heter Frogner bokkino eller noe sånt, men det er ikke en vanlig kino.

Hva er bokkino da?

Gammel 24-04-13, 17:17   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ja, si det. Jeg har bare gått forbi og sett at det står der. Jeg tror rett og slett de har bøker der i tillegg til at de viser film? Det ser ut til at den eksisterer fortsatt, men jeg får bare opp info om et produksjonsselskap på sidene deres. Står litt her.

Gammel 24-04-13, 17:49   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hehe, gikk på noe slikt for mange år siden, da jeg likte å gå på kino på formiddagene. Er det slikt noe på alle kinoene i Oslo, eller bare utvalgte?

Det er utvalgte kinoer. Symra, Colosseum og Ringen vet jeg har babykino, og seniorkino er på Symra og Colosseum. Kjenner flere som er lydsensitive som velger dette

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.