|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?De er 13 år, og jobben er halvannen time pass av 6 åring hjemme hos oss i kveld. Hva er rimelig betaling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringsjenter som barnevakt?Den samme som for tenåringsgutter?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringsjenter som barnevakt?Jeg hadde nok betalt 150 kr. Men pleier bare å ha en barnevakt. Og da passer hun 3 barn etter leggetid.
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringsjenter som barnevakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringsjenter som barnevakt?
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Gode gamle FP. Men spørsmålet da - og svar? (Jeg ser at jeg har fått et svar men hører gjerne flere meninger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Her er det vanlig med 50 kroner halvtimen. Gutar får sjølvsagt 60
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Hundrings ville jeg gitt. En til hver. :enkel:
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Jeg har ingen erfaring med barnevakt, all den tid vi ikke kan bruke andre enn familie og knapt nok det, men er det slik at betalingen øker proporsjonalt med antall timer? Altså, 200 kr på halvannen time blir jo fort over en tusenlapp på en hel kveld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Jeg synes også det var mye til trettenåringer hvis man ser litt større på det, ja. Halvannen time er det. Det blir mer timebetalt enn naboen på seksten som måka med freser som ham driftet økonomisk sjøl. Han fikk hundre kroner i timen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Der vi bodde før hadde vi 40 kr timen, og om de sov over var det rundt 20 kr timen tror jeg. Jeg husker ikke helt.
![]() |
#14 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?
![]() |
![]() |
#15 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Her tenker vi 30 kroner timen, og runder opp. Litt mer hvis jobben inkluderer kveldsmaten og legging.
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Jeg betaler nabojenta på 17 år 100 kr i timen, når jeg brukte storebroren hennes for noen år siden så fikk han bare 80 kr i timen.
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Jeg betaler 100 kr timen når det er snakk om noen få timer og 500 kr når det er snakk om en hel kveld. Barnevakten er 16 år og godt fornøyd med avtalen vår.
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Vår barnevakt har kost og losji og har barnevakt i stillingsinnstruksen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?
Om noen år kan kanskje niåringen vår være barnevakt for elleveåringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva er "tariff" for tenåringer som barnevakt?Jeg gleder meg til Storebror er stor nok til å være barnevakt! Bare 4 1/2 år til han er 13 nå...
![]() |
|
|