|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Lynet McQueen sin kjæreste?Hva heter hun, og hvordan ser hun ut?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Sally!
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?
Hun heter Sally, ja!
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Hun heter Sally, ja, og lykke til med å prøve å finne henne i butikkene. Jeg har bittert erfart at de er utsolgt for Cars-biler i omtrent alle butikker.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Å, de har visst nettopp fått påfyll her nede i fjøra, for her hadde de en hel hylleseksjon med slike.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Åh, hvis du gidder!
![]() |
#9 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Jeg har de to siste, men det spørs om junior er veldig klar for å selge. Men hvis prisen er høy nok ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
Enn så lenge er jeg ikke sååå desperat. De skal visst komme i butikkene igjen i mai/juni, så jeg håper i det lengste at det holder. Vi bruker nemlig disse bilene som lokkemiddel for å få storebror til å sitte på do.
![]() |
#11 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Du får gi meg beskjed hvis du blir sååååå desperat, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?"Sæstin" ja! Guttungen var kjempeglad da han fikk den til bursdagen. Dessuten har jo Lynet McQueen en bestekompis som heter Bil. (Bill?) På Lekeslottet i Drammen hadde de en hel haug av disse for noen uker sida, hvis det hjelper noen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo Sist redigert av Gremli Skremli : 24-04-07 kl 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Den der kjøpte vi til Oliver på Kypros, fjernstyrt og greier
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?I den lekebutikken jeg var i i dag har jeg funnet alle de der tror jeg, men jeg hadde ikke sett denne tråden så jeg så jo ikke etter da.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Her var det jo plenty av tilbud.
![]() |
#18 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Må presisere at det er de små variantene til 59,50 vi har, da. Og pappaen er stor motstander. Men det er ikke pappaen som skal leke med dem...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Like blid!
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?ToysRUs har mange Cars biler! Koster rundt 60 kr og de hadde Lynet, Sally, Bill, Kongen og flere jeg ikke vet hva heter.
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?Vi har alle tror jeg. Fått mange til jul, delvis fra Disney. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|