Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lynet McQueen sin kjæreste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 16:04   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lynet McQueen sin kjæreste?

Hva heter hun, og hvordan ser hun ut?

(Tenker på å kjøpe en venn til bilen til poden, -som om han ikke har nok fra før liksom ... )

Gammel 24-04-07, 16:06   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lynet McQueen sin kjæreste?

Sally!

Gammel 24-04-07, 16:07   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Er ikke det Sally da? Porsche?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 16:25   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Er ikke det Sally da? Porsche?

Hun heter Sally, ja!
Jeg har filosofert litt over denne Sally, og har tenkt at det ville vært så festlig om hun hadde vært en Mustang...

Gammel 24-04-07, 16:40   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker og bukker.

Gammel 24-04-07, 17:08   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun heter Sally, ja, og lykke til med å prøve å finne henne i butikkene. Jeg har bittert erfart at de er utsolgt for Cars-biler i omtrent alle butikker.

Og om noen skulle finne King, Guido, Luigi eller Harry i en butikk så skrik ut.

Gammel 24-04-07, 17:15   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Å, de har visst nettopp fått påfyll her nede i fjøra, for her hadde de en hel hylleseksjon med slike. Legg ut bilde av dem du trenger da, så kan jeg se.

Gammel 24-04-07, 18:03   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, hvis du gidder!

Skal vi se:

Dette er Harry, eller Hicks som han heter på engelsk:

Dette er King (kongen):

Guido:

Luigi:

Om du finner noen av disse vil du for alltid være min helt!

Gammel 24-04-07, 18:07   #9
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg har de to siste, men det spørs om junior er veldig klar for å selge. Men hvis prisen er høy nok ...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 18:36   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har de to siste, men det spørs om junior er veldig klar for å selge. Men hvis prisen er høy nok ...

Enn så lenge er jeg ikke sååå desperat. De skal visst komme i butikkene igjen i mai/juni, så jeg håper i det lengste at det holder. Vi bruker nemlig disse bilene som lokkemiddel for å få storebror til å sitte på do.

Gammel 24-04-07, 18:42   #11
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Enn så lenge er jeg ikke sååå desperat. De skal visst komme i butikkene igjen i mai/juni, så jeg håper i det lengste at det holder. Vi bruker nemlig disse bilene som lokkemiddel for å få storebror til å sitte på do.

Vi har også bygd opp en større kolleksjon av denne grunnen! Nå har vi gått over til å jobbe med å bli kvitt nattbleien, og jeg tror nok vi må kjøpe inn hele serien før vi blir ferdig.

Sally var forresten ingen suksess her i huset. Gutta vil ikke leke med henne, dermed er hun gitt til storesøster...

De samme gutta satt foran TV'en i dag og kapptes om å rope "Æsj, vi liker ikke prinsesser!" da barne-tv begynte med en prinsessefilm...

Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 18:44   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Oliver øsnker seg Kongen
Får se i lekebutikkene her omkring

Gammel 24-04-07, 18:44   #13
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Du får gi meg beskjed hvis du blir sååååå desperat, da.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:06   #14
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

"Sæstin" ja! Guttungen var kjempeglad da han fikk den til bursdagen. Dessuten har jo Lynet McQueen en bestekompis som heter Bil. (Bill?) På Lekeslottet i Drammen hadde de en hel haug av disse for noen uker sida, hvis det hjelper noen.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo

Sist redigert av Gremli Skremli : 24-04-07 kl 23:50.
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:12   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

"Sæstin" ja! Lucas var kjempeglad da han fikk den til bursdagen. Dessuten har jo Lynet McQueen en bestekompis som heter Bil. (Bill?) På Lekeslottet i Drammen hadde de en hel haug av disse for noen uker sida, hvis det hjelper noen.

Den der kjøpte vi til Oliver på Kypros, fjernstyrt og greier
Gjett om det er stor stas!!!

Gammel 24-04-07, 19:12   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I den lekebutikken jeg var i i dag har jeg funnet alle de der tror jeg, men jeg hadde ikke sett denne tråden så jeg så jo ikke etter da.

Er det helt krise kan jeg stikke ut der før helga og så kan jeg ringe deg fra butikken Adrienne, så kan du fortelle meg hvilke du skal ha.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:14   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Her var det jo plenty av tilbud. Jeg skal si i fra om det blir krise.

Gammel 24-04-07, 19:18   #18
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Må presisere at det er de små variantene til 59,50 vi har, da. Og pappaen er stor motstander. Men det er ikke pappaen som skal leke med dem...

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:07   #19
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

ToysRUs har mange Cars biler! Koster rundt 60 kr og de hadde Lynet, Sally, Bill, Kongen og flere jeg ikke vet hva heter.

Gammel 24-04-07, 20:11   #20
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har alle tror jeg. Fått mange til jul, delvis fra Disney.
Ellers så har de en del på lekebutikken på Manglerudsenteret i Oslo.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.