Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal meg en telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 18:53   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.908
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en telefon

Jeg trenger ny telefon. Den jeg har slår seg av midt i samtalen og tuller mye. Telefonen skal brukes til surfing, ringing, mail osv. Pris betyr en del og iPhone er uaktuelt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:00   #2
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Anbefal meg en telefon

Jeg kjøpte en Sony Xperia V i går - og så langt er jeg en lykkelig og fornøyd eier. Jeg syns en del av de nye telefonene er for stor i fysisk størrelse, og Xperia V var rett og slett perfekt til meg. Jeg kjøpte den med binding hos Telenor - fastpris Large eller noe i den dur.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:16   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.556
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg har en samsung galaxy s2, og er fornøyd med den.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:55   #4
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har en samsung galaxy s2, og er fornøyd med den.

Den har jeg nettopp byttet vekk, etter å ha vært misfornøyd lenge - i følge butikken er jeg i et suverent mindretall.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:59   #5
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.800
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg en telefon

Hvis du finner en Nokia 2003-modell kan jeg reklamere med at den holder i 10 år (virker utmerket enda) og kun må lades en gang i uka. Hehe...

Jeg hadde kjøpt Samsung Xcover hvis jeg skulle hatt telefon nå. Jeg tror den tåler en del og varer litt lenger enn en del andre modeller.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 20:34   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.255
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg er veldig fornøyd med Samsung Galaxy S3, men er usikker på om den er innenfor budsjettet? Galaxy S2 er også en god telefon.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:09   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Samsung Galaxy s2. Er strålende fornøye med min, nå har den også samme/tilsvarende programvare som S3 vil jeg tro ( i alle fall en ganske så oppdatert programvare) og da blir jo denne et rimeligere alternativ enn S3.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:14   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg elsker min Samsung Galaxy S2.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:58   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

S3!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:59   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Anbefal meg en telefon

Jeg syns S3 er alt for stor for min lille hånd.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:46   #11
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.908
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg tror det står mellom Samsung galaxy S3 og Sony Xperia V. Prismessig kommer disse ganske ok ut med det abbonementet jeg allerede har via jobb og det er minimal forskjell på de prismessig.

Så vidt jeg kan se, har S3 lengre batteritid og litt dårligere kamera (iallefall målt i MP). Ellers er vel Xperia V vanntett. Størrelsesmesssig er det bare 5 mm forskjell i lengde og bredderetning og jeg tror ikke det spiller så stor rolle for meg.

Jeg heller vel litt mot Xperia V fordi jeg synes den virker mer solid, men jeg har ikke sett noen av dem i real life, så det kan hende jeg tar feil. Spørs om jeg kanskje burde ta en tur innom en butikk og se litt på de før jeg bestemmer meg.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no