|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Åre - noen som er kjent?Jeg vurderer å bestille hytte ei helg i Åre. Målet er at jeg og de to store skal kjøre på ski og hele familien skal ha det fint. Jeg ser for meg at mannen og de to små kan foretrekke småturer ut, mens jeg og de to store er ute lenger. Mao er det fint med barnebakke i nærheten for små plutter og ikke all verdens avstand til andre løyper også. Noen som har noe konkret å anbefale eller har tanker rundt hvilken av de ulike løypeområdene vi bør bo i nærheten av?
![]() |
#5 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?
Bare vær forberedt på horder av småbarnsfamilier og fullt basseng i sesongen. Men de har plenty å tilby da. Og fin frokost.
![]() |
#6 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?Bjørnen er et utmerket område for barnefamilier. Leiligheter i f.eks Vargen gjør at du kan lage mat selv, kjøre rett i bakken og hjem igjen.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?Holiday Club er galehus i mine øyne. Folk og ståk overalt. Men, hver sin smak.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?Jeg så på bjørnen ja. (Jeg tror vi er ute etter noe som ikke er 10000 barnefamilier og basseng denne gangen selv om vi sikkert vil det en gang også).
![]() |
#9 |
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?Da er Bjørnen super. Kort vei til alle slags bakker.
![]() |
#10 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Åre - noen som er kjent?Vi har bare vært der utenfor sesong, og da er Holiday Club veldig OK. Men jeg kan levende forestille meg ville tilstander der i skisesongen.
![]() |
|
|