|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Jeg oppdaget at jeg har gått glipp av de to første filmene i den nye Camilla Läckberg tv-serien. Disse har tydeligvis blitt sendt på NRK for en stund siden. Er det noen som vet om jeg kan finne disse noe annet sted? Skulle veldig gjerne sett de! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?De er ikke tilgjengelige verken på NRK eller SVT sine sider. Hadde det bare vært så enkelt! Jeg så traileren til en av dem på SVTs sider for noen dager siden og ser at dette er noe jeg veldig gjerne vil se, så jeg blir veldig glad om noen har funnet disse ett eller annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Har heller ikke hørt noe om de.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Bare ikke fall for fristelsen og tenke at de gamle filmene basert på bøkene. Vi lånte en av de på altibox filmleie i påska, siden både bøkene og de nye filmene har falt i smak. Djeezees, de gamle er så amatørmessige og tragiske at det bare var flaut å se på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Nei, det er nye filmer, som ikke har noe særlig mer enn persongalleriet til felles med bøkene.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Biblioteket har de, så jeg. Deichmann i Oslo i hvert fall.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Mordene i Fjällbacka - hvor kan jeg se filmene?Nei, de gamle gidder jeg ikke se om igjen. Det er kun de nye som er interessante. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|