|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode juleminner 2012Jula kan vere strevsom for dei fleste - med familie som ikkje er heilt kompatible, pepperkakehus som aldri blei montert og gaver som ikkje fall i smak. Men dei fleste av oss har sikkert nokre "gyldne øyeblikk" fra helga som har vore
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012Jo da, til tross for en ganske trasig desember og julehelg, så var det små øyeblikk.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012Jeg har hatt den første jula etter at jeg ble alene med sønnen min, og vi har hatt utrolig mange fine stunder sammen. De fineste juleminnene mine er bare følelsen av "ungen min og meg" og kan ikke beskrives.
![]() |
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012- Da vi endelig fant frem treet på lille julaften, og jentene jublet over å finne frem julepynten og alt de husket fra i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012- Mamma på 61 som hvinte av glede og klappet i hendene da hun åpnet opp pakke med bok om Bruce Springsteen
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012Junior som var så utrolig glad for alle pakkene han fikk. "Akkurat det æ ønska mæ mamma". Uansett om det var klær, puslespill eller rattkjelke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Gode juleminner 201224 ettermiddager i sofaen med sønnen min mens vi så på Julekongen sammen er det jeg tror jeg vil huske best. Og 1. juledag på skøytebanen mens de spilte White Christmas, det var et fint og veldig julete øyeblikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode juleminner 2012-Da jeg overraskende fikk masse fin julepynt etter et beskjedent forsøk på facebook kjøp og salg. snille julemenneske
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gode juleminner 2012
Jeg henger meg på denne, jeg!
![]() |
#10 |
Drømmer
|
![]() Sv: Gode juleminner 2012Hvor stolt poden var da jeg åpnet gaven fra han som han plukket ut helt selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Gode juleminner 2012For en fin tråd!
![]() |
![]() |
|
|