Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flagg til juletre

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-12, 13:01   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flagg til juletre

Eg vil ha mine norske flagg på juletreet. (Edit: som eg altså har i hus)

Men hos oss har vi både islandske og svenske innslag - er det nokon som veit kor ein kan få tak i slikt? Det må jo da vere små papirflagg på tråd, til juletre.

Sist redigert av Syrin : 17-12-12 kl 23:19.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 15:01   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flagg til juletre

Åh det lurer faktisk jeg på også.

Gammel 16-12-12, 19:48   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet ikke men tipper steder som f.eks plantasjen er greit utgangspunkt for å se etter, og kanskje nille/europris/jysk.

Gammel 16-12-12, 19:51   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg har vært på leting i flere år!

Gammel 16-12-12, 19:59   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

All verdens flagg

Ikke det du spurte om, da.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:30   #6
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

For svenske flagg er nok sverige det beste utgangspunkt (netthandel burde jo funke), ellers er det bare å ta en titt hos bokhandlerne, fargehandlere, hobbybutikker. Det er å få tak i hvert år.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:43   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Norske flagg har eg masse av, men det var dei andre da... Svensk netthandel kan eg sjekke!

Gammel 16-12-12, 21:15   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

.. og jeg finner ikke engang en butikk som selger norske flagg...
Mulig jeg var for tidlig ute men spurte i både bokhandlere og andre butikker der de solgte glitter og annen julepynt på et senter.
Får ta en ny runde nå siden det kun er 1 uke igjen..

Gammel 16-12-12, 21:28   #9
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Panduro selger svenske flagg (i tillegg til norske og danske):
http://www.pandurohobby.no/Catalogue...r-Svensk-2x2-m

Gammel 16-12-12, 21:28   #10
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Der fann eg svenske flagg i alle fall! Og eg som bestilte bånd herifra i går Kunne jo slengt på desse her.

Det er norske og danske flagg der forresten.

http://www.pandurohobby.no/Catalogue...r-Svensk-2x2-m

Gammel 16-12-12, 21:29   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Ah, Sue Det kom omtrent samtidig

Gammel 16-12-12, 21:31   #12
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte Islandske flagg på Island, jeg kan ikke huske å ha sett det i Norge. Du har ikke noen der borte som kan sende til deg?

Gammel 16-12-12, 21:33   #13
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syrin:

Gammel 16-12-12, 21:42   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Veit du Martis - eg begynner å lure på om eg faktisk ikkje har det. Jammen trur eg det. Så da er eg i boks, om eg bestiller frå Panduro

Gammel 16-12-12, 21:47   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Er ganske sikker på at de hadde det på Søstrene Grene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 23:55   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg vet ikke men tipper steder som f.eks plantasjen er greit utgangspunkt for å se etter, og kanskje nille/europris/jysk.

Jeg kan liksom ikke se for meg at de selger svenske og islandske flagg på Plantasjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 10:27   #17
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Vi har lagd ymse flagglenker sjølv av små flaggbilete som er printa dobbelt rotert om kortsida og så klippa ut, bretta og limt saman rundt tråd (med rett rotering blir flagget då likt på begge sider). Planen var å dekorere med allverdas flagg, men vi kom visst berre til Stillehavs-øyene, pluss diverse data-teknologi.

(Mannen lagde formodentleg dette i postscript, men eg vil tru at bildebehandlingsprogram i ditt favoritt-OS klarer det same.)

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 10:33   #18
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Naima: det skulle eg nok greie å få til
(men vi har ikkje printer heime, burde sette på ønskelista til jul kanskje)

Gammel 17-12-12, 10:56   #19
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

sett ungene ved tegnebordet

Gammel 17-12-12, 22:03   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Trodde du spurte etter norske flagg.
For jeg har ikke sett islandske eller svenske flagg på Søstrene Grene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.