|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Du kan jo lage i PowerPoint, finnes sikkert noen gratis kalendermaler der ute?
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Eller Word, når jeg tenker meg om. Sitter på padda nå så jeg får ikke testet, men gjorde et kjapt på calender template og fikk opp en del treff både i Word og PPT.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Og har du det i standardformat så går det jo an å få copycat eller tilsvarende til å trykke opp.
![]() |
#7 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Jeg har laget kalender selv i flere år og bruker en mal fra Word97. Den har en måned pr side og man kan velge mellom stående og liggende format og hvordan bildet skal være plassert. Men det finnes sikkert noe nyere på den fronten.
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Du, det var skikkelig lurt. Hvilket papir bruker du?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?
Jeg finner bare et godt fotopapir som passer til printeren. Jeg syns det blir penest med matt papir, både fordi man slipper gjenskinn i bildene, og fordi det er lettere å skrive på om man vil det. Tror det blir fint til kalender.
![]() |
#11 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Oh, lurt! Og vi som akkurat har skaffet oss ny superduper printer. Hvordan tenker du å binde sammen sidene?
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Hm, det har jeg ikke tenkt på ennå.
![]() |
#13 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Nedlastbar kalendermal?Jeg har brukt å stifte sammen sidene og lage hull med hullmaskin til oppheng. Jeg har en papirkutter med perforeringshjul som jeg kjører over alle sidene med før sammenstifting, ca en-halvannen cm fra toppen, så man kan rive av en og en side når månedene er ferdige.
![]() |
#14 |
Salt in the rainbow
|
Norway Designs Papirgalleriet har sånn spiralmaskin man kan bruke for en slikk og en ingenting.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Åh, kan man? Så smart! Det er ganske dyrt å få gjort det hos trykkerier og kopisentre. Særlig når man bare skal ha en eller to.
![]() |
|
|