|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Feelunique har gratis porto og dekker eventuell moms/toll, så jeg vil tro at det er et av de billigste alternativene.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Jeg har bestilt derfra over et dusin ganger, helt uten problemer. Får vanligvis varene i løpet av en uke.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Fra nettsiden:
Jeg har dog aldri opplevd å måtte betale toll og moms, for de skriver ned verdien på pakken.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Jeg har kjøpt 2 tenger derfra. 1 ble stoppet i tollen, fikk tilbakebetalt ved å sende kopi av kvittering. Den andre ble ikke stoppet. Lykke til med ny GHD tang. Jeg bruker min HVER dag.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Jeg har en annen rettetang som jeg er veldig fornøyd med til retting, men det er så styrete å lage krøller med varmruller. Lettere om jeg bare kan fikse det med rettetanga, og det er den jeg har for stor til.
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Jeg har også handlet den derfra, fikk refundert alle kostnader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Jeg fikk aldri somlet meg til å sende inn.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?
Jeg bestilte ghd rettetang fra feelunique etter jeg så dette du skrev her, men jeg måtte betale 347,- når jeg skulle hente pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?
Ja, som jeg skrev over her:
Så send dem kvitteringen på betalt toll/moms på mail, så får du det tilbakebetalt.
![]() |
#17 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg en ghd-rettetang billigst?Du må kontakte dem innen 30 dager etter at de har sendt pakken for å få refundert utleggene dine, ellers er det nok for sent.
![]() |
|
|