|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg fikk litt behov for en offentlig liste selv om jeg er bedre i rute enn noensinne og bare kan kose meg inn mot jul (bortsett fra når jeg skal vaske, men det fortrenger jeg enn så lenge).
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 19-12-12 kl 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Siden alle julegavene er i boks føler jeg meg veldig ferdig
2000 og okt. 2010 Sist redigert av -Nj- : 19-12-12 kl 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alt føles det nesten som. Men det er egentlig bare rydding og vasking. Alle gaver er så og si i boks. Vi må vel handle litt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Har igjen å handle inn noen julegaver og all julematen.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Skal vi se:
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Vi feirer ikke hjemme, så det er begrenset hva som må gjøres her. Men så å si alle julegavene er i boks, og alle som skulle sendes eller leveres er sendt og levert. Julekortene er stort sett sendt av gårde, de også. Vi har pepperkaker og marsipan og annen konfekt i bokser, og jeg har laget deig til skårne pepperkaker og Sarah Bernhard, og tenker å lage disse ferdig i kveld.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er heldigvis ferdig med julegavene. For nå er jeg hjemme med to syke barn og da blir det straks litt vanskeligere å få gjort noe. Mannen går på vakt i morgen, så da blir det lite hjelp å få fra ham også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alle julegavene er handlet, de siste pakkes inn i dag. Overleverer noen i dag og resten på lørdag.
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Her er det bare influensa og elendighet, så vi er absolutt ikke i rute |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Julegaver: check
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Ganske som i HI, men pepperkakehuset er pyntet. Jeg hadde tenkt å bake mer, menmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Har igjen:
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg tror jeg kan kopiere din liste, Røverdatter.
![]() |
#14 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Mangler per nå følgende:
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ikke i rute i det hele tatt, men er underlig lite stresset. Enda vi skal ha jul hjemme hos oss med familier fra begge sider i år. Det blir jul og det blir kos. :gladnisse:
![]() |
#16 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Ikke så mye vi skal gjøre, men vi skal:
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ikke stresset, og har ikke tenkt å bli det heller. Det gjenstår noen få julegaver, gaveinnpakking, pepperkakebaking, julematinnhandling og litt rydd og vask. Og juletreanskaffelse og julepynting. Vi skal feire hjemme hos oss selv, bare vi fire, i år, så vi bestemmer helt selv hvordan vi skal ha det, og «heseblesende» er ikke et alternativ.
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Terminoppgjør før jul i år. Jeg har jobba ræva av meg de siste tre ukene, men nå er jeg nesten i land. Skal publisere noen resultater og legge ut dokumentasjon på nett, så er jeg ferdig. Filmkikking og julekos på jobb resten av uka.
![]() |
![]() |
#19 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alle gaver er i hus.
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Rute og rute, fru Blom. Her sitter jeg med febervarm 2-åring på fanget og Kråkeklubben i opptak på "boksen" på n'te dagen, og ser jula komme nærmere og nærmere. My guess: det blir jul lell.
![]() |
|
|