|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Ja, må vi ikke ha en egen skotråd!??
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Hvah?! Tråden har stått her en time uten svar. For galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012De var fine, -ea-. Jeg la inn mine ønskesko fra duckfeet i ønsketråden, men kan jo legge dem inn her også:
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Denne tråden trenger jeg. Er virkelig helt lost på hva jeg liker og hva jeg trenger og ikke trenger i sko. Det eneste jeg vet, er at jeg må ha noe nytt. Timberlandstøvlene begynner å bli noen år gamle og lukter sure sokker.
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Jeg har denne fra Merrell. Den er veldig god og varm i motsetning til støveletten jeg har fra HH. Har hatt gode erfaringer med merrell tidligere også. Fryser ihvertfall ikke på beina.
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012
Duckfeet som disse har jeg. Varme og gode å gå i, men nette er de ikke!
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Disse fra Tamaris var ikke så værst.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Jeg vurderer å gå i converse hele vinteren og så sende klage til Timberland når jeg blir dausjuk. Det er jo deres feil at Muklukene har altfor smale legger.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Jeg tror jeg ønsker meg disse fra Merell. |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012Jeg kjøpte mukluker i fjor og gleder meg nesten til det blir kaldt nok for dem.
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012
Tamaris selges flere steder, bare å google merket. Jeg husker ikke hvilken butikk de var i, men tror det var zalando.no.
![]() |
|
|