|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Billig badedrakt til feite?Jeg må ha en badedrakt, for jeg skal til Evje på treningsleir på søndag, og da blir det bading. :angst og psykoser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Prøv Sparkjøp. Kvaliteten på det jeg har kjøpt der har ikke vært så veldig god, men som deg er jeg på vei ned, så den trengte ikke vare lenge.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Åh, jeg må være dum som ikke har prøvd der før, jeg er jo titt og ofte på Sparkjøp. Kvaliteten trenger ikke være god nei, for den skal vel bare brukes 4-5 ganger totalt, sikkert ikke så mye engang. Tusen takk, jeg stikker bort dit i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Hennes og Mauritz har jo en BB avdeling, det har også Kappahl.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?
Det er ikke Iset heller. Hun er en tullejente.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Åh da må jeg innom igjen, jeg var nok litt raskt der inne siden jeg hadde en vanvittig sur unge på slep. Får stikke på Kvadrat og Sparkjøp ALENE i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
Jeg lover ikke at de har nå altså, men jeg har fått med både bikini og badedrakt der i alle fall. Håper du finner snart da.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Flott, da er jeg litt mer optimistisk med tanke på shoppingturen min i morgen, tusen takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Du kan også prøve Lindex. De har også til damer med frodige former, og kvaliteten er bedre enn hos Kappahl.
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?:digresjon: Jeg er en brystfager str. 40 og klarte såvidt å klemme meg inn i den største str. bikini fra Bjørn Borg i fjor sommer.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Ja, man skal helst ikke ha former, men se ut som smågutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Stormoteforretningene pleier å ha badetøy, men de blir kanskje for dyre for 4-5 ganger bruk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Spar Kjøp har ganske mye forskjellig, og det jeg har kjøpt der har faktisk vart lenger enn de dyre jeg har. Muligens fordi jeg for det meste er i vann med 32 grader, og de fleste badedrakter ikke tåler hverken klor ( :gaaah: ) eller over 30 grader.
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Helt sikkert lurt med billig badedrakt til det bruk, og enda lurere siden den snart skal bli for liten uansett. Jeg fikk noen til å kjøpe ny badedrakt for meg da jeg skulle på opptreningsopphold etter ryggoperasjon, og etter et par ganger i varmt klorvann var fargene på feil sted og ikke helt de samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Billig badedrakt til feite?Håper du har funnet deg en ok badedrakt nå! |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Kjempe viktig! Jeg har vært med på forskningsprosjektet til St. Olav på poliklinisk behandling av sykelig overvekt, og det med riktige sko for trening når man er overvektig snakket våre trener om i det uendelige. Viktig du drar til Løplabbet eller en stor sportsbutikk som har tredemølle hvor de kan se på pronasjon (om du legger vekta på innsiden eller utsiden av foten). Jeg har aldri hatt så gode joggesko som det jeg fikk kjøpt på Intersport etter å ha fått undersøkt dette og fått hjelp til å finne riktige sko. Nå har jeg riktignok ekstrem pronasjon pga en hoftefeil, men riktige sko er viktig for alle, og særlig oss overvektige. Riktig lykke til på treningen - du kommer til å kose deg! Jeg har HATET trening hele mitt liv helt til jeg begynte i gruppen på St. Olav sammen med andre overvektige. Vi ble knallhardt kjørt på makspuls, men selv vi som virkelig var store klarte det og til og med jeg måtte innrømme jeg likte å trene, det hadde ikke en sjel trodd på forhånd
![]() |
|
|