|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Det er fredag! Jeg er happisnappi, men jeg venter på at dagen skal snegle seg av gårde.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?(Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg er ikke så god på musikklister, for jeg hører ihjel én og én sang av gangen. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Skinner
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Mitt høyt elskede konsern har selvfølgelig forbudt stygge you-tube også. Skriver du artist og navn på sang.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg anbefalte Take me or leave me, fra musikalen Rent.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?The Cure - Friday I'm in love |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skinner
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Takk!
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg er litt ekletisk av meg, så dette er hva jeg hører mye på repeat for tiden:
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Fine tråden!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg har noen gaule- og dansefavoritter som ihvertfall piffer meg opp:
![]() |
#13 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Emeli Sandé – Read All About It, Pt. III |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Oki - jeg ser at du helst vil ha hæppi-snæppi. Alt på listen min er ikke det, altså. Men fint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
*_*
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Noen nye favoritter som ruller og går på Wimpen min om dagen:
![]() |
![]() |
#17 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg har denne lykkepillen på hjernen: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Foo Fighters. (Kilde: youtube.com) Gjør det nesten morsomt å vaske hus: (Kilde: youtube.com) Toåringens ultimate favoritt: (Kilde: youtube.com) Egentlig liker jeg musikk med litt trøkk i på fredager, men siden Saint nevnte CSN&Y- denne får aldri blitt feil: (Kilde: youtube.com) Ja, og så en jeg hører på når jeg trenger å huske "hold ut, det blir bedre", om noen skulle trenge det i dag: (Kilde: youtube.com) Og helt til slutt - ettåringens favoritt: (Kilde: youtube.com) (Ok, jeg ber om unnskyldning for den siste. ![]() God helg! ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Skinner
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Jeg er midt i lista til Mav nå, og tar alle tips. Plutselig er det tid for annet enn happisnappi.
![]() |
#20 |
Stiv
|
![]() Sv: Har du lyst til å berike fredagen min med et knippe av dine favorittsanger?Fengende fredagsmusikk:
![]() |
![]() |
|
|