Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs i fargen Sea Foam?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 17:27   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Crocs i fargen Sea Foam?

Noen som har crocs i fargen Sea Foam? Er den så turkis som bildet tilsier eller er den mer lyseblå?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg seafoam.jpg (17,7 KB, 12 visninger)
Gammel 15-04-07, 19:08   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs i fargen Sea Foam?

Jeg har sett den live, og jeg synes den er veldig grønn. Dvs den er turkis, men det er en turkis med mye grønt i seg. Den er ikke sånn lys blå isturkis som jeg feks hadde håpet. Jeg valgte derfor en annen farge.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:49   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har sett den live, og jeg synes den er veldig grønn. Dvs den er turkis, men det er en turkis med mye grønt i seg. Den er ikke sånn lys blå isturkis som jeg feks hadde håpet. Jeg valgte derfor en annen farge.

Jeg hadde også sett for meg en slags isturkis farge. Da utgår den fargen. Den vanlige turkise som de har på mange skobutikker er for mørk synes jeg, så jeg hadde sett for meg at denne var bedre. Er den veldig grønn, så frister det lite

Takk for svar!

Gammel 15-04-07, 22:15   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den fargen er veldig fin. Her er bilde av mine. Litt lysere enn bildet i nettbutikken.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1140.JPG (43,6 KB, 22 visninger)
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:33   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg hadde også sett for meg en slags isturkis farge. Da utgår den fargen. Den vanlige turkise som de har på mange skobutikker er for mørk synes jeg, så jeg hadde sett for meg at denne var bedre. Er den veldig grønn, så frister det lite

Takk for svar!

Ehh , jeg tror jeg må trekke tilbake innlegget mitt. Jeg trodde dette var "den vanlige". Nå ser jeg at det er en annen, og da kan jeg ikke uttale meg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:02   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ehh , jeg tror jeg må trekke tilbake innlegget mitt. Jeg trodde dette var "den vanlige". Nå ser jeg at det er en annen, og da kan jeg ikke uttale meg.

Nå skjønner jeg - du tenker på den litt mørke turkise fargen som mange skobutikker har Den liker ikke jeg heller noe særlig. Jeg lot meg overbevise av Elisabets bilde, så nå er bestillingen sendt

Gammel 16-04-07, 12:34   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skjønner jeg - du tenker på den litt mørke turkise fargen som mange skobutikker har Den liker ikke jeg heller noe særlig.

Når jeg ser noen som har den fargen synes jeg alltid i forbifarten at det ser ut som om de har sånne poser utenpå skoa, slike man må ta på inne i barnehager og institusjoner.

Den blåfargen som Elisabet viser er mye finere, ser ikke ut som blåposer i det hele tatt!

Gammel 16-04-07, 12:57   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Når jeg ser noen som har den fargen synes jeg alltid i forbifarten at det ser ut som om de har sånne poser utenpå skoa, slike man må ta på inne i barnehager og institusjoner.

Den blåfargen som Elisabet viser er mye finere, ser ikke ut som blåposer i det hele tatt!

Ja hvem har ikke vandret ut fra barnehagen med sånne poser på bena

Gammel 16-04-07, 13:00   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja hvem har ikke vandret ut fra barnehagen med sånne poser på bena

Av og til oppdager jeg det først når jeg skal ta skoene av etter at jeg har kommet hjem.

Gammel 16-04-07, 14:22   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har Crocs i lyseblått, og DE ser i forbifarten ut som sånne overtrekks-sko-poser!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:23   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg har Crocs i lyseblått, og DE ser i forbifarten ut som sånne overtrekks-sko-poser!

Ja, det er sikkert dem jeg tenker på da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.