Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sokketroll og ledningsurr

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sokketroll og ledningskrøll
Ja, sokketrollet finnes 30 55,56%
Nei, sokketrollet finnes ikke 1 1,85%
Du har sikkert spist sokkene selv! 4 7,41%
Ja, ledningene mine lever! 8 14,81%
Nei, ledningene mine slår aldri krøll på seg 1 1,85%
Det er nok ungene som knytter knute på dem for å irritere deg. 0 0%
Jeg bruker ikke sokker! 1 1,85%
Du har tydeligvis alt for mye fritid, Milfrid 9 16,67%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-12, 10:19   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sokketroll og ledningsurr

Dette er en spørreundersøkelse.

I Houston bodde jeg i leilighet i fire måneder. Jeg flyttet inn med bare sokkepar. Og underveis forsvant en haug med sokker. Virkelig en haug. Jeg trøstet meg med at de ville dukke opp igjen når jeg flyttet, for sokker kan jo ikke løse seg opp i tomme luften. De måtte jo ligge i en skuff, bak en sofa eller under en seng.

Nå har jeg pakket ut alle eskene. Og flyttefolkene hadde tatt med seg alt. Virkelig alt. Vi snakker amerikanske stikkonktakter og søppelbøtta som stod utenfor. Men sokkene, de er enda borte. Så da lurer jeg på. Tror vi på Sokketrollet, han som bor i vaskemaskinen og tørketrommelen og spiser sokker?

Og ledninger, lever de sitt eget liv? Det blir alltid krøll på dem. Hentet nettopp mac-laderen. Den har ligget stille under pulten på soverommet lenge og vel nå. Lang ledning. Og så var det knuter på dem. Ikke sånn "tvinnet en gang rundt sin egen akse"-knute, men trippelknuter og store vaser. Hvordan, liksom?? Så lever ledninger sitt eget liv eller finnes det helt naturlige forkaringer på hvordan ledninger slår krøll på seg og øreproppene er en eneste stor vase der det ser ut som om noen har forsøkt å knytte sløyfe på dem, mange ganger, når man tar dem opp av lomma.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.