Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dr. Martens Drench Boot

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 07:54   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Spørsmål

Dr. Martens Drench Boot

Hei jenter

Er det noen av dere som har sett de nye Dr. Martens Drench Boot IRL? Snakker altså her om Dr. Martens 1460 8-hulls støvler i gummi, altså gummistøvler som ser ut som klassiske 8-hulls.

Jeg har snart bursdag, og mine svigerforeldre har igjen spurt meg hva jeg ønsker meg til bursdagen, og jeg lurer veldig på om det ikke er slik at jeg ønsker meg slike støvler kjenner jeg... Men det hadde vært kjekt å høre om noen har sett dem, og ikke minst prøvd dem, så jeg kunne høre noen meninger om dem.

Og vet noen om et sted i Oslo hvor disse kan kjøpes?? (Hmmm... Eller kanskje jeg skal ønske meg penger, så jeg kan kjøpe dem selv i Junaiten, siden jeg jo skal dit snart likevel?)

Her er link for øvrig:
http://store.drmartens.co.uk/c-269-womens.aspx

Gammel 04-09-12, 13:04   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dr. Martens Drench Boot

Ooo... Me likes! Har ikke noe mer å bidra med i tråden enn at de var snabla kule!

Gammel 04-09-12, 13:05   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ooh.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 13:09   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bannet mang en gang de siste månedene. Det er vel bare et halvt år siden jeg kastet tre par med DrMartens. De kom jo aldri til å bli moderne igjen.

Gammel 04-09-12, 13:27   #5
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Ah. Definitivt en smart ting. Jeg er av dem som aldri vokste fra mine DMs, og har mange par, dog ingen i gummi.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 13:32   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er de fineste støvlene jeg har sett.

Gammel 04-09-12, 13:37   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har bannet mang en gang de siste månedene. Det er vel bare et halvt år siden jeg kastet tre par med DrMartens. De kom jo aldri til å bli moderne igjen.

Jeg er dypt rystet, det må jeg si. Hvem bryr seg om hva som er moderne og ikke? De kule. Period.

Nå er nok dette kanskje en ganske dyr gave å ønske seg, men disse svigersene mine er rimelig crazy når det gjelder gaver til meg (sist gang fikk jeg feks mine elskede Special Edition Marimekko Converse (høye med blå bunn og rosa prikker) OG gavekort på et parfymeri, gale folka). Så de blir litt misfornøyd med meg når jeg ønsker meg sånne litt mindre ting som JEG synes er passende gavestørrelse. Og så hender det jo at de spleiser med svigerinnen min og mannen også, så denne gangen lurte jeg på å rett og slett slå til å ønske meg disse altså...

Gammel 04-09-12, 14:21   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! endelig støvler jeg kan vurdere også! :wow:

Gammel 04-09-12, 14:27   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Og til støvlene i HI:

Gammel 04-09-12, 14:28   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

åå har lyst på sånne støvler

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 14:29   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Tjorven: Dr Martens kaster man aldri. De er aldri ute eller inne eller noe. De bare er.

Gammel 04-09-12, 14:39   #12
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og Tjorven: Dr Martens kaster man aldri. De er aldri ute eller inne eller noe. De bare er.

Gammel 04-09-12, 14:53   #13
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Som dame med 44 i skonr kan dette bli redningen

Gammel 04-09-12, 14:59   #14
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Og de kommer til å bli så fine til alle kjolene mine.
Jeg har litt sånne tykke Barbie-legger, så vanlige, høye støvler passer ikke til meg. Tenker at dette kan passe da.

Gammel 04-09-12, 15:00   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Tykke Barbielegger?

Jeg har mer tykke Dumbolegger, tror jeg.

Gammel 04-09-12, 15:11   #16
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Tykke Barbielegger?

Det er basicly fordi i tillegg til at leggene er tykke så er føttene små (str 37 i sko, noen ganger 36, men det kommer an på skoene), og også anklene ganske smale.

Gammel 04-09-12, 15:16   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Som dame med 44 i skonr kan dette bli redningen

Du kan ikke kjøpe så mange sko her inne du heller, skjønner jeg. :stakkar:

Gammel 04-09-12, 16:13   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal selvsagt ha sånne Jeg foreslår at du ønsker deg penger og så sjekker du de ut i NY. Jeg tror kanskje disse blir finest i annen farge enn svart, sånn at de ikke ser ut som "fake" Dr. Martens. Men jeg venter til du har sjekket de ut.

Dr. Martens kaster man bare ikke. De er jo bare gjennomgangskule. Jeg har fortsatt flere par fra veldig tidlig 90-tall.

Gammel 07-09-12, 07:05   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og enda da hadde jo jeg gått rundt i nye Dr Martens i et halvt år! Syntes du jeg var umoderne..?

Huff, all sympati. Men da har du sikkert lært. Jeg har kastet et par DrMartens (som var hullete i skinnet) og gitt bort et par som var altfor store og som derfor aldri ble brukt. Nå har jeg nye fra i fjor. De er visst ultramoderne i år.

Støvlene så jo kjempekule ut!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 07:36   #20
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

De var kjempetøffe, men vil det ikke sive inn vann gjennom lissehullene? :novise:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.