|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Nemlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Jeg hadde Bugaboo til det bruket, og var godt fornøyd med det. Nå har det vel kommet en ny Bugaboo med større forhjul?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Intet annet enn en Brio Go. Jeg er også MB elsker, og har hele tiden hatt en MB i tillegg til en annen vogn.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Jeg har emmaljunga nitro city, det er den første vogna jeg ikke har følt behov for å bytte. Men den er dårlig i løsmasser, små hjul foran er ikke det helt store i dyp snø eller sandstrand. Utover det er den super.
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Hvordan er de vognene med helt små hjul foran? Det har vel både bugaboo og nitro? Fungerer de fortsatt greit å trille med på grusveier, feks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Vi bor rett ved skog og strand. Jeg synes det fungerte greit å vende Bugaboo, og ha de store hjulene foran. Den blir mindre manøvrerbar, men fremdeles bedre enn mange andre vogner. Minsten satt som en prins i sportsvogndelen til Bugaboo før vi byttet til MB. Vi lånte en Go littegrann, og han satt ikke godt i den. Sportsvogndelen på den var for dyp og bred. Og jeg likte ikke håndtaket.
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Grusveier er veldig greit. Det er løsmasser som ikke er så greit, da snakker vi sandstrand eller løssnø. Jeg liker nitro bedre enn go, men det er veldig smak og behag.
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Nitro har jeg ikke prøvd. Svinger den lett? Lufthjul? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Jeg likte ikke Bugaboo med vinterhjul, så det var ikke aktuelt.
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Nitro har ikke lufthjul, de er såkalt punkteringsfrie. Jeg synes de fungerer godt, merker ikke stor forskjell til lufthjula på mb. Svingbare forhjul. Tradisjonell emmaljungasittedel på godt og ondt, jeg synes det er mest fordeler med det. Og den svinger omtrent like lett som mb, men man må løfte hjula litt høyere for å komme oppå kanter.
![]() |
#11 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Jeg har en (billig) Bugaboo til salgs. Bremsen må repareres, men ellers er den nesten som ny. Svart og grå.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Selvfølgelig Brio Go, skjønner ikke at du vurderer noe annet engang.
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Jeg synes Easywalker June ser fin ut.
![]() |
#14 |
Klar
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Den så veldig fin ut, Kokosbolle! Er den helt ny? Svindyr, sikkert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Ikke helt ny mener jeg, kanskje et år eller to gammel. Husker det var nyhet da jeg trillet på en av de minste ungene, men ikke hvilket av dem, haha. Etter 2010 hvertfall. Jeg har ikke prøvd den da, men har hatt både Sky og QTRO før og vært veldig fornøyd.
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?http://www.brio.no/Home/To_Go_Stroll...irs/Smile.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Den ser jo genial ut, Capri.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Eneste er at den blir jo relativt tung med understell, hjul og sittedel?
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Overgangsvogn vendt mot meg, MB-elsker, hvilken trenger jeg?Den er jo betydelig tyngre enn bugaboo og flere andre,men virket overraskende lett å kjøre tross vekt. Har tfk fra før, og den er vell ca like tung. Synes den er veldig grei å trille, men savner å ha ungen mot meg lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|