Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin, tynn fleecejakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 18:52   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, tynn fleecejakke

Gjerne litt innsvingt ...

Jeg finner liksom ikke den ideelle.

Gammel 31-08-12, 19:01   #2
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin, tynn fleecejakke

Stormberg sin Vigør er tynn og fin. http://www.stormberg.com/no/vigor-d-...009.html#16933

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 19:08   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en fra Norrøna som er veldig fin og god. Sort, med rosa sømmer.
http://www.norrona.com/Products/1034...1-zip-hoodie-w

Sist redigert av Tallulah : 31-08-12 kl 19:17.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 20:34   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

http://shop.hellyhansen.com/no-no/it...-jacket-50499/

Jeg liker best denne uten hette fra HH. Synes det er greiest under skalljakke.

Gammel 31-08-12, 20:46   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips!

Gammel 31-08-12, 21:23   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nordheim har tynne og fine fleecejakker.

Gammel 02-09-12, 22:07   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

http://shop.hellyhansen.com/no-no/it...-jacket-50499/

Jeg liker best denne uten hette fra HH. Synes det er greiest under skalljakke.

Denne har jeg også. Er kjempefornøyd og bruker den hele tiden, både hjemme (inne om vinteren) og ute.

Gammel 02-09-12, 23:19   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Denne har jeg også. Er kjempefornøyd og bruker den hele tiden, både hjemme (inne om vinteren) og ute.

Men er den tynn, altså? Den ser ikke så tynn ut på bildet, synes jeg.

Gammel 03-09-12, 07:41   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men er den tynn, altså? Den ser ikke så tynn ut på bildet, synes jeg.

Hmmm... Glemte å se hva det stod ift det på linken. Den JEG har ser i alle fall veldig lik ut og er laget i microfleece og er tynn i stoffet.

Gammel 03-09-12, 08:09   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Etter å ha søkt litt på sida deres har jeg nå kommet frem til at det er DENNE jeg har:
http://shop.hellyhansen.com/us/item/...src&t_type=cat

Gammel 03-09-12, 08:13   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri tenkt på min som tykk, men ser at Njulaifs jakke veier det halve, 100 gr. Det må være tynt og lett.

Gammel 03-09-12, 08:23   #12
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Jeg har aldri tenkt på min som tykk, men ser at Njulaifs jakke veier det halve, 100 gr. Det må være tynt og lett.

Jupp. Og sjokkerende varmt til å være så tynt og lett.

Gammel 03-09-12, 08:29   #13
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Du får en pekepinn på tykkelse ved å se på hvilken vekt fleecekvaliteten har, gram per kv.m. Stormberg Vigør har en fleecekvalitet på 155 gram, HH Zera 200 gram, Norrønajakka < 200 gram, den virker likevel tynn og lett med sin totalvekt på 260 gram, så her spiller selvsagt også generell stoffkvalitet inn. Til sammenlikning veide jeg min gamle (og ikke helt reine) Stormberg Vigør, og den veide 250 gram. Fant også en annen fin Stormbergjakke i nettbutikken med fleecekvalitet på 170 gram:

http://www.stormberg.com/no/kilden-d...252.html#14633

Jeg vet ikke hvilket bruksområde du har i tankene. Selv går jeg mye på tur og bruker fleecejakker i ulike tykkelser. Har fire Vigør og det er nesten bare dem jeg bruker mellom ulltrøya og skalljakka, av og til en tykkere fra Patagonia. Den tykkeste bruker jeg bare i telt og mens vi fyrer opp i hyttene. Vigørjakkene bruker jeg mye til vanlig også, både hjemme og på jobb.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 12:22   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har 4 eller 5 fra Stormberg. Ikke den innsvingede modellen, men om de er i samme type stoff, så er de tynne og deilige.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.