Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Langrenn i Alpene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 11:36   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Langrenn i Alpene?

Er det noen av dere som har gått på langrenn i Alpene?

Jeg har tidligere vært i Alpene to ganger; Chamonix og Bad Gastein, begge ganger sto jeg telemark og hadde en super ferie. Nå lurer jeg litt på å ta en tur for å gå på langrenn, og jeg snuser litt på Seiser Alm. Langrennslandslaget reiser ofte hit for treningssamlinger.

Jeg er ute etter naturopplevelser og turmuligheter, og jeg skal ikke på høydetrening. Langrennsløyper som ligger naturskjønt til, gjerne ikke altfor langt nede i en mørk og skyggefull dalbunn, gjerne et trivelig hotell med god mat i rolige omgivelser.

Jeg vil helst reise til et nytt sted, selv om Chamonix var en trivelig, liten by.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 15:06   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Langrenn i Alpene?

Jeg tenkte meg en tur til Val di Fiemme om ikke lenge, jeg kan fortelle hvordan det var når jeg kommer hjem. Eller spørre noen av de overivrige skiløperene jeg jobber med om jeg bestemmer meg for å gå på Spa eller noe annet i protest mot deres overdrevne entusiasme.

Gammel 07-02-13, 18:45   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min sier at det kan være veldig fint å dra på langrennsturer i Davosområdet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 11:45   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Davos og Val di Fiemme er jo kjente navn for meg. Google er min venn, og i kveld blir det jakt på reisebyråer som leverer slike turer, kanskje jeg finner noen spesielt bra beliggende hoteller og kan booke på egenhånd. Tror ikke samboeren min forventer at jeg gjør det, men dette tror jeg altså blir 40-årsgaven til ham fra meg.

Fake it 'til you make it
Gammel 08-02-13, 18:40   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan er st. Moritz? Jeg har bare vært der på sommeren.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 20:00   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvordan er st. Moritz? Jeg har bare vært der på sommeren.

Jeg også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 21:24   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har forelska meg i fjellene i Dolomittene. Jeg vil hvile øynene på ville og gærne fjell. Innsbruck er nærmeste flyplass, og jeg drømmer fra sofakroken.

Fake it 'til you make it
Gammel 08-02-13, 22:52   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så heldig du er! Håper du/dere kommer dere avgårde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.