|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Haster: Jobbintervju, utdannelse og manglende fagEn lang historie kort: Vi var det siste kullet som gikk ut fra mitt studiested før det ble nedlagt. Jeg mangler eksamen i ett fag. Jeg har vært dum/lat/for redd til å pendle og ta det etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Jobbintervju, utdannelse og manglende fagDet viktiste: Vær ærlig med at du ikke har tatt det. Jeg har opplevd det motsatte. Vedkommende hadde nok slitt atskillig mindre ved å være ærlig fra starten. I min bransje, hvor det er manko på folk, ville det vært for bagatell å regne å mangle et fag som ikke var viktig for arbeidsoppgavene, men det er kanskje annerledes i andre bransjer. Sist redigert av banana : 10-07-12 kl 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Haster: Jobbintervju, utdannelse og manglende fagDet er nok lurt å si det som det er, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Haster: Jobbintervju, utdannelse og manglende fagHva skal til nå for at du skulle ha fått tatt det siste faget?
![]() |
|
|