|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Vi har leid feriehus i Danmark i en uke sammen med gode venner, og etter det har vi fint lite planer.
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Var det ikke ramses som hadde en heidundrande roadtrip i Europa for et par år siden?
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Enchede i Nederland er en vidunderlig vakker småby. Jeg besøkte søsteren min der i høstferien, og falt pladask! Ligger et steinkast unna tyskegrensa, og to timers togtur fra Schippol. Markedet på lørdagene er en opplevelse verd å få med seg. Masse god mat, frisk frukt, fisk, grønnsaker nesten for vakre til å spise, og masse fine butikker. En departmentstore like ved torgplassen fører merker som Desigual og andre designergreier, og nesten like ved siden er en slags "Euro-halvpris" som søs og jeg kaller den. Masse kule greier til lite penger. En slags poundstore, bare med Euro. Det er også godt og varmt der nede om sommeren.
![]() |
![]() |
#4 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Amsterdam :ivrig: lett å komme til med bil, enkelt å parkere gratis litt utenfor sentrum men likevel med gode trikkeforbindelser. Fine markeder og masse å finne på for store og små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Mine beste opplevelser fra da vi var en ut-på-tur-med-folkevogna-familie, mine foreldre med oss fire barna nedover i Europa, var alle gangene vi kjørte oss vill, bilen stoppet i veikanten på Autobahn og denslags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hæppi-go-lucky med bil nedover Europa ...Jeg synes at Delft i Nederland er en sjarmerende liten by. Vel verdt et stopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|