Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Britax MultiTech og Ford S-max...Snuppa?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 13:08   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Britax MultiTech og Ford S-max...Snuppa?

Jeg har lest alle trådene på NM, lest i car fit lista, og jeg mener den danske bilsikringsdamen fikk det til å funke (en stund siden jeg leste trådene, that is). Altså MT1 i S-max. Det var vel for kort støttebein, mener jeg å huske. Men jeg mener å huske at Snuppa fikk det til? Anyone? Vi skal på bilferie, og pga DVD-spillere i bilen og 3 unger så må vi snu han som fyller 5 i neste uke tilbake bakovervendt i ferien dersom han skal kunne se film i bilen (han sitter normalt sett i beltestol). Dette er helt OK for han, i alle fall nå. Han skal etter planen sitte i Britax TWE, men jeg har anledning til å overta et pent brukt MT1, og vurderer det. Grunnen til det er at OM det skulle skjære seg fullstendig og han absolutt MÅ snues tilbake forovervendt i ferien, så sitter han bedre med belteføring og alt forovervendt i MT enn forovervendt i TWE siden den har skikkelig belteføring over skuldra. I tillegg er hodestøtta bedre i MT enn i TWE, og vi skal kjøre minst to lange etapper nattestid når han forhåpentligvis sover.

Eller er jeg på skogstur? For ordens skyld er han rundt 117-118 cm lang og veier 22 kg.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:06   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Britax MultiTech og Ford S-max...Snuppa?

Har ikkje tankar om 5 åring i MultiTec, men vi bruker iallefall setet i s-Max. Støttebeinet står fint det, vi har setet montert i midten.

Gammel 02-07-12, 22:31   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Britax MultiTech og Ford S-max...Snuppa?

Om han passer i det aner jeg ikke, har ikke prøvd han i det enda. Planen var å montere det i midten hos oss også. Men når jeg tenker meg om så passet ikke venninna mi sin sønn i sitt MT lengre, og han er lavere enn min sønn, så blir vel til at vi går for TWE'en vi allerede har.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.