|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Weeeee
|
![]() Gratisbilletter til Bø Sommarland?Vet jo at det finnes gratisbilletter til feks legoland (og kanskje tusenfryd?) bakpå div kjekspakker osv.
![]() |
#2 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?Har ikke sett noen kuponger. Men er det ikke de samme som eier Bø Sommerland og Tusenfryd? Kanskje billetter til Tusenfryd også kan brukes i Bø?
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?Sesongkort på Tusenfryd og Bø kan brukes om hverandre. Og diverse europeiske parker. Vi har kjøpt sesongkort i Bonbonland (2 voksne og 3 barn, tilsammen kr 1600 NOK) og vi går inn gratis i både Bø og Tusenfryd.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?Må reise dit for å kjøpe billettene ja. Eller du kan kjøpe de på nett, men du må dit for å få kortene og ta bilder. Og for å fornye dem året etter slik vi har gjort nå.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?aha! Da tror jeg at jeg bare fornye de vi hadde i fjor først som sist. Selv om dette er under halv pris.
![]() |
#7 |
Weeeee
|
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?Det var grei uttelling Mirasol, håper jeg husker det til noe slikt kan være aktuelt for oss, men for i år blir det bare sommerlandet i bø. Ja, og dyreparken da, men de billettene er kjøpt og betalt alt.
![]() |
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Gratisbilletter til Bø Sommarland?
Ja Dyreparken klarer jeg ikke å finne noe rabatter på i det hele tatt så det utgår! Vi betaler faktisk mindre i rene inngangspenger på både Djurs, Legoland (har gratisbilletter til barna), Bonbonland, Tusenfryd og Bø tilsammen, enn hva vi må ut med for to dager i Dyreparken/Badelandet!
![]() |
|
|