|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: TusenfrydDet er knallgøy. Hvis de er over 110 er det enda litt kulere enn hvis de ikke er det.
![]() |
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TusenfrydDet er jo flere nyheter for de minste i år, så JA - det er gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: TusenfrydHm, jeg ser at det er høyere billettpris for dem over 120, men at noen av tingene har grense på 110 cm. 5åringen er rundt det, tror hun kanskje er over også, mens 4åringen er lavere.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TusenfrydVi var der nylig med vår på 3,5 og han storkoste seg. De har flere nyheter for de minste i år, veldig moro.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: TusenfrydJa da. Det er bare at når man er 109 cm og har en storesøster som har rundet 120, så er det noen ting som ikke går. Og noen unger som er litt flinkere på å fokusere på akkurat det enn alt de faktisk kan ta.
![]() |
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: TusenfrydEller kanskje dere skal teste ut alternativet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Tusenfryd
Dette synes jeg bare var utrolig teit. Et lekeland er noe helt annet enn et tivoli. Opplevelsen man har sammen ved å gå det ene og det andre stedet er noe helt annet. Og hvis den som har skrevet innlegget har så store problemer med mas om alt mulig i Tusenfryd, bør vel personen gjøre noe med ungenes atferd og egen grensesetting isteden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Er det Dragen du tenker på? Den er ikke der lenger. Men det er kommet et nytt område for de mindre som heter Frydskogen.
![]() |
#15 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Min E elsker det
![]() |
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Ja, selvsagt, jeg så ikke at du skrev "ny". Western-ekspressen er fin, men det har vært fryktelig lang kø på den når vi har vært der.
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 06-06-12 kl 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: TusenfrydLille Ville var der i fjor, 3 1/2 år og lav nok til å komme inn gratis. Hun storkoste seg med Dragen, Blekkulf og tømmerrenna. (Og så lengselsfullt på Spin spider
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: TusenfrydJeg har jenter som er så høye at de har lov til alt, så vi må bare droppe Tusenfryd i år siden lillebror bare er akkurat 110 cm. Han blir så sur når det er så lite han får lov til. Mye mere moro på Tusenfryd når de er over 120cm, og enda mere moro når de er over 140. Vi tar Liseberg isteden i år, for der er det mye mere de som er 110cm får ta i følge med voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|