Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan style seg slik?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 11:23   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan style seg slik?

Krølltang, obviously, men begynner man å krølle halvveis nede på hodet, og så antar jeg at man bruker en spray for å få det til å skinne sånn?

Bill. mrk. Bryllup i helga.

Gammel 16-03-12, 11:24   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan style seg slik?

Jeg har ikke den fjerneste ide, men noe sier meg du vil bli veldig pen om du får det til!

Gammel 16-03-12, 11:27   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg tippe en bruke krølltang forholdsvis langt oppe for tyngden på håret vil uansett presse dei nedover. Så er det nok gredd veldig forsiktig gjennom krølltangkrøllane før det blir spraya. Eventuelt er det brukt spolar, noko eg nesten er sikker på i akkurat dette bildet. Men krølltang funke det altså!

Gammel 16-03-12, 11:29   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan spørre femtenåringen når hun kommer fra skolen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:29   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har jo sånn gloss-greier til å ha i håret, men glansvask får også håret til å skinne veldig fint, og man risikerer ikke at det blir for tungt og fett, slik det kan bli av for mye gloss. Jeg synes glossen er vanskelig å vurdere mengden på.

Ellers, så blir vel kanskje håret slik etterhvert om man krøller helt fra toppen av også? Når det er langt, så faller det jo litt ned pga tyngden, gjør det ikke? Men det høres jo ut som en god plan å begynne å krølle der du vil, og så ha litt sånn løftende kliss under håret oppe.

Gammel 16-03-12, 11:30   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varmebeskyttende spray før føning er et must for å få mitt hår blankt i hvert fall.

Ang krøllene begynner man nederst med tangen og ruller halvveis opp, ja. Hold tangen litt på skrå når du begynner.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:30   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tippet at det er brukt keramisk glattetang. Er ikke det det som blir brukt av alle for tiden?

Gammel 16-03-12, 11:31   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville valgt store hårruller.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:31   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, spør ungjentene.
Spraye med salvannsspray eller noe klissete lakk som holder på frisyren.

Gammel 16-03-12, 11:36   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Store hårruller og/eller rettetang. Varmebeskyttende spray.

Gammel 16-03-12, 12:15   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Frøkna har en spesiell tang hvor man får slike krøller. Og varmebeskyttende spray, ny farget hår og hår spray.

Tangen er som en krølltang, men litt annerledes enn de gamle typene. Den har kjeramisk overflate.

Gammel 16-03-12, 12:24   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Frøkna har en spesiell tang hvor man får slike krøller. Og varmebeskyttende spray, ny farget hår og hår spray.

Tangen er som en krølltang, men litt annerledes enn de gamle typene. Den har kjeramisk overflate.

Fløyel: Orker du finne frem merke og nummer/navn på den tanga?

Gammel 16-03-12, 12:30   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tiåringen kom styla hjem fra barnevakten. Rettetang. Knallfint. Jeg kjøpte sånn beskyttende spray og tang, men det viste seg å være kreppetang.

Gammel 16-03-12, 12:38   #14
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Tiåringen kom styla hjem fra barnevakten. Rettetang. Knallfint. Jeg kjøpte sånn beskyttende spray og tang, men det viste seg å være kreppetang.

Litt skivebom.
Men fikk du ikke byttet den?

Ang krøllene så mener jeg at jeg har sett et jern som er smalt i tuppen og blir bredere lengre bak, slik at krøllene får den fasongen der.
Mener jeg har sett hårruller som er slik og når jeg tenker meg om.

Gammel 16-03-12, 12:42   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Litt skivebom.
Men fikk du ikke byttet den?

Ang krøllene så mener jeg at jeg har sett et jern som er smalt i tuppen og blir bredere lengre bak, slik at krøllene får den fasongen der.
Mener jeg har sett hårruller som er slik og når jeg tenker meg om.

Ja, finnes et jern/tang som er kjegleformet, og thats it. Det er vel litt smak og behag også hva man liker å bruke.

Gammel 16-03-12, 12:46   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Man får slike brønner av stylingjern/ rettetang. Hadde jeg hatt den hårkvaliteten hun på bildet har, kunne jeg lett laget slike krøller. Glansspray etterpå.

Gammel 16-03-12, 12:49   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja, spør ungjentene.
Spraye med salvannsspray eller noe klissete lakk som holder på frisyren.

Det er da ikke bare ungpiene som styler seg sånn.

Gammel 16-03-12, 13:00   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glansspray? :intrisert:

Gammel 16-03-12, 13:14   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Nesten litt rart at du spør, for jeg kom fra frisøren nå, og ser slik ut:

Frisøren brukte rettetang til å krølle med, og spray etterpå. Og da jeg spurte hvordan håret ble så blankt (jeg farget bare røttene), var svaret at hun hadde brukt en hårmaske (som vel må være en hårkur) i vasken.

Nesten synd jeg bare skal feire barnebursdag her i dag. Men jeg skal på Thåström-konsert i morgen, håper frisyren holder seg.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:16   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Så fin du er!! Akkurat sånn er det jeg mener.

Men rettetang til å krølle med?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.