Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er flørting for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-12, 15:39   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hva er flørting for deg?

Noen ganger føler jeg meg litt sosialt inkompetent, så derfor lufter jeg her med dere andre for å høre litt.

Hva er fløring for deg? Hvis du er gift/samboer/kjæreste, flørter du med andre? Eller er fløring og trå over en utrukket grense?
Når syns du fløringen går for langt? Hvis du blir flørtet med, tror du noe mer ligger bak eller er du helt avslappet til det hele?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 15:58   #2
Morgaine
Aquademiker

Morgaine sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Hva er flørting for deg?

Det er forkjell på å flørte i en sosial sammenheng der man ønsker å skape gode relasjoner, selge ting, skape stemning eller bare har en slik tone og den typen flørt man bedriver i jakten på den O store kjærligheten.

Jeg har kanskje et litt i overkant avslappet forhold til det hele?
De fleste selgere lærer jo at litt flørt får salget i boks. Uten at de skal prøve å komme i buksene på noen...

Dette var sikkert ikke et godt svar på det du spurte om..

Gammel 17-03-12, 16:00   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Flørtngen går for langt når det gir vond smak i munnen evt. Når man kommer i buksene på hverandre.

Jeg er gift, flørter og tror ikke folk er ute etter kroppen min selv om de flørter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 16:01   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selgere som flørter selger ikke en damned shit hos meg, det er få ting som irriterer meg mer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 16:04   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hehe.. Jeg er ikke ute etter noe spesielt svar. Jeg er bare sjelden i situasjoner hvor man kanskje flørter litt/blir flørtet litt med. Derfor jeg ville høre litt. Flørter dere feks på jobben? På fester? Med venner? Helt ukjente?

Jeg også tenker at det har gått for langt når man havner til sengs, men det er vel sikkert noen som mener man har gått for langt lenge før man kommer dit?

Gammel 17-03-12, 16:06   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg flørter på fester, på jobb, med venner, med ukjente.

Gammel 17-03-12, 16:07   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flørter ikke. I hvertfall ikke mer med menn enn kvinner. Jeg er vennlig og ekstrovert og smilende og gir komplimenter og spiller til tider på sjarmen in a tight spot, men jeg flørter ikke. Hverken på jobb, på fester eller noe annet sted.

Gammel 17-03-12, 16:10   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Spørsmålet er "hva er flørting for deg". Kan ikke noen definere?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 16:12   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Håkkei. Flørting for meg er å vise en person mer enn kun vennskapelig interesse, holde blikket, "tilfeldige" berøringer, sørge for å komme i nærheten av ved strategiske stolbytter, i overkant mye komplimenter, æh, det er jo umulig å definere. Men blikket er veldig viktig.

Gammel 17-03-12, 16:13   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Ja, jeg vil gjerne høre definisjoner.
Jeg er litt usikker selv på hva andre regner som flørting. For meg er flørting delt. Det er den type fløringting som er veldig åpent; man er fysisk og "legger seg litt etter" en person. Og så er det den typen som er mindre åpent som spiller mer på at man kjenner hverandre og dermed kan terge/erte litt.

Gammel 17-03-12, 16:14   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Håkkei. Flørting for meg er å vise en person mer enn kun vennskapelig interesse, holde blikket, "tilfeldige" berøringer, sørge for å komme i nærheten av ved strategiske stolbytter, i overkant mye komplimenter, æh, det er jo umulig å definere. Men blikket er veldig viktig.

ja, jeg syns også det er vanskelig å definere.

Gammel 17-03-12, 16:15   #12
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Håkkei. Sånt driver ikke jeg med, det høres jo helt kleint ut. Der fikk jeg brukt det ordet også. Men jeg også er vennlig, sjarmerende og kan gi komplimenter. Og det i seg selv kan sikkert oppfattes som flørt??

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 16:16   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det er veldig, veldig, veldig mye som kan oppfattes som flørt uten at det i utgangspunktet er ment som flørt, har jeg hørt.

(Hey, det rimte! )

Gammel 17-03-12, 16:18   #14
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Ja, det er litt det jeg også vil frem til. Det som oppfattes som flørting fra ene parten er kanskje ikke ment som flørting fra andre kanten..

Gammel 17-03-12, 16:18   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke jeg flørter.
Men jeg opplever vel at en del flørter med meg eller i alle fall skrur på sjarmen. En kollega som i vinter gav meg komplimenter (som jeg egentlig var fryktelig fornøyd med ) følte jeg gikk litt over streken. Ettersom komplimentene ble litt vel konkrete/intime.
Da ga jeg ham en: "Nei, nå, Eriksen, må du holde deg på matta!", og fjaste meg ut av vaktrommet.

Gammel 17-03-12, 16:18   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i Mavericks definisjon, og jeg har sluttet helt med denslags. Jeg kan være blid og ha det gøy, men flørter ikke.

Har opplevd flørting som jeg syns er over grensa, for eksempel kyssing oppover underarmen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 16:29   #17
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har opplevd flørting som jeg syns er over grensa, for eksempel kyssing oppover underarmen.

Gammel 17-03-12, 19:15   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg mener at en del av de Mav snakker om er flørt.

Gammel 17-03-12, 19:34   #19
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, jeg flørter, men ikke sånn som M definerer det nødvendigvis og kun med folk jeg kjenner og som jeg vet er med på flørten. Dvs nå er jeg jo singel, og det er en viss mulighet for at jeg flørter annerledes nå enn før. Altså at jeg nå kan finne på å flørte med folk jeg ikke kjenner.

Gammel 19-03-12, 09:01   #20
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flørt er mye. Med ukjente er det gjerne en kommentar etterfulgt av et blikk og et lite smil. Aldeles uskyldig ment fra den som flørter og med på å bygge opp en god report.

Med kjente kan det være en litt intern diskusjon som følges opp med blikk som holdes litt lengre eller små smil. Det kan også være kommentarer som ikke er så interne, men heller litt på kanten av småfrekk og uskyldig. Etter hvert kan flørten utvikle seg til å bli noe annet - og bli mer plagsom/prøvende slik som Mav beskriver.

Hjemme... :grubler: Jeg vet ikke helt.

Jeg tror egentlig at for meg er det meste avhengig av blikk og mimikk.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.