Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode/dårlige sider, sett opp ti av hver!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 13:00   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Gode/dårlige sider, sett opp ti av hver!

Hva er dine 10 negative og positive sider?

Gammel 28-03-07, 08:52   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode/dårlige sider, sett opp ti av hver!

10? Det er skrekkelig mange, jeg starter med 3 jeg...

Begynner med det som er positivt:
1. Åpen, både for nye mennesker og lærdom
2. Kommuniserer tydelig når det er noe jeg mener noe om
3. Diplomatisk

Og så...
1. Beslutningsvegring, sliter med å bestemme alt fra pålegg på skiva til hvilken jobb jeg skal velge.
2. De få gangene jeg finner ut at jeg ikke liker noen, skal det mye til for å overbevise meg om det motsatte - men det skjer heldigvis.
3. Kan svime fælt, glemme/rote/rote bort og miste ting og hendelser.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:52   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Enn du da kunsterspiren?

Gammel 28-03-07, 09:03   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har da ikke så mye som ti dårlige sider.

Gammel 28-03-07, 09:04   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har da ikke så mye som 10 gode sider.

Gammel 28-03-07, 09:24   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Hallo? Slutt å være barnslige da. Få høre hvem dere egentlig er!

Gammel 28-03-07, 09:26   #7
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

10 er mange...3 skal nok også jeg klare....

Negative:

1. Utålmodig
  2. Irriterer meg lett på unødige ting
  3. Evig perfeksjonist, jeg blir aldri fornøyd med ting jeg gjør selv
Positive:
  1. Snill
  2. Stiller opp for de rundt meg
  3. Omtenksom

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:33   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode sider:
1. Omgjengelig
2. Sosial
3. Arbeidssom
4. Lojal
5. Blid

Dårlige sider:
1. Kontrollfrik
2. Analyserende
3. Paranoid
4. Lav selvtillit
5. Opptatt av hva andre synes om meg (ikke på nett, da )
6. Glad i å bruke penger
7. Vimsete
8. Blir fort såret av mine nærmeste
9. Overfokusert på småting
10. Ønsker meg umulige ting og klarer ikke å gi slipp på tankene

Gammel 28-03-07, 09:35   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Negative
1. Utålmodig
2. Utålmodig
3. Utålmodig
4. Skravlete
5. Irriterende høy rettferdighetssans
6. Lite flink på slikt som krever petimetermål
7. Fordomsfull på visse områder (dessverre... selv om jeg helst skulle sett at jeg ikke var det)
8. Utålmodig
9. Utålmodig
10. Utålmodig

Positive
1. Snill
2. Omtenksom
3: Reflektert
4. Engasjert (i jobben, politisk osv)
5. Sosial
6. Fremdriftsorientert
7. Omsorgsfull

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:40   #10
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror det blir veldig vanskelig å finne 10 dårlige sider ved meg selv, men vi får se.

10 gode:

* snill
* hjelpsom
* ærlig (men det kan kanskje av og til ikke være så bra?)
* tar meg ikke selv så veldig høytidelig
* flink til å lytte, og sette meg inn i andres situasjoner
* jeg innbiller meg at jeg er en ålreit mamma
* tålmodig
* jeg er en kløpper til å holde på hemmeligheter
* har pågangsmot så det holder
* ser positivt på det meste, selv om livet til tider føles vanskelig

10 dårlige:

* lat
* rotete surrehue
* jeg er ganske så innadvendt og sjenert når det er masse mennesker rundt meg

Jeg kommer jaggu ikke på mer.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:44   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

10 gode:

Engasjert
Tillitsvekkende
Stå-på-vilje
Fleksibel
Lyttende

Dårlige:
Fleksibel
Rotete
Sløser

Gammel 28-03-07, 09:46   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du ansette meg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:55   #13
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Jeg prøver meg på 3 jeg også:

Negative
1.
Konfliktsky (unviker å gjøre meg opp en mening og hvis jeg skulle ha en ytrer jeg den sjeldent, setter alle andres behov framfor mine egne, blir passiv og lite initiativrik, klarer ikke ta valg osv )
2. Pesimistisk
3. Klarer ikke være konsentrert tilstede i samtale med andre mennesker, begynner å snakke før folk er ferdige med sitt og dreier samtalen over på meg selv. (Dette er helt pyton og jeg håper det bare er en fase. Det har alltid vært en av mine sterkeste sider å være en god lytter før, nemlig.)

Positive
1. Konfliktsky (diplomatisk, ser alle sider i en sak som likeverdige, blir aldri uvenner med folk)
2. God til å observere og til å 'lese' mennesker og situasjoner
3. Romslig

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:56   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode sider:
Intelligent, analytisk, observant, generøs, lattermild, lærenem, målbevisst, optimistisk, laidback, grundig.

Dårlige sider:
Lat, hissig, utålmodig, eplekjekk, prokrastinerende, avventende, steil, udiplomatisk, overtenkende.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:57   #15
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

gode sider ved meg selv:

1) En god elsker.
2) Pandaens beste mamma
3) En god samtalepartner.
4) Åpen for nye ting
5) Kreativ
6) Stort sett blid og glad
7) En smittende latter
8) Nøye
9) Flink i jobben min.

Dårlige sider
1) Dårlig tolmodighet
2) Overdramatiserer fort
3) Dårlig å rydde
4) Flink å rote
3 og 4 sammen er forøvrig en vanvittig dårlig kombinasjon
5) Lat
6) Temperementsfull (Det skrives sikkert ikke slik
7) Sta.
Det var det jeg kom på i farten.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:05   #16
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Det er ikke lov til å sette opp flere negative enn positive.

Hm, er det dette som er tråd-kupping?

Gammel 28-03-07, 10:23   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode først:
1. Blid
2. positiv
3. Hjelpsom
4. Løsningorientert
5. Ser andre mennesker
6. Respekt for andre (ja, om det kan regnes som en egenskap da)

Negative
1. Beslutningsvegring
2. Kan krisemaksimere og bli hysterisk om jeg ikke har kontroll
3. Bagatelliserer mine egen svake sider
4. Litt øknomisk rotete
5. Konfliktsky

Gammel 28-03-07, 10:23   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det er ikke lov til å sette opp flere negative enn positive.

Jeg har faktisk flere negative enn positive sider. Skal jeg da luke ut noen av de negative, slik at det blir jevnt?

Gammel 28-03-07, 10:27   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mye å kjenne seg igjen i? Er flere av oss i slekt, tro?

Gode sider: snartenkt, flink til å se det komiske i det meste, ryddig i hodet, samvittighetsfull, lojal, skriveför, perfeksjonistisk, fantasifull, disiplinert

Dårlige sider: rotete i det ytre, makelig, sta, irritabel, utålmodig, lett å såre, pessimistisk, pirkete, noen ganger litt dominerende, overutviklet rettferdighetssans

Gammel 28-03-07, 10:31   #20
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, du høres i hvert fall nesten nøyaktig ut som meg, Elinblu.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.