Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Berserk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 08:32   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Berserk

Jeg fikk det ikke med meg i går og nå angrer jeg på at jeg ikke så det. (hører rykter om naken Jarle)

Noen som vet om det går i reprise?

Gammel 20-01-12, 09:29   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Berserk

Seriøst, er det grunnen til at du vil se det?

Gammel 20-01-12, 09:38   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt ikke, fisking med bjørner og Berserkgutta og turen i seg selv er grunnen.

Gammel 20-01-12, 09:40   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg orker ikke se det programmet, jeg har ingen sterk mening om det bør sendes eller ikke. Men jeg har bestemt meg for ikke å se det. Dette er sånn TV jeg normalt sett koser meg med, men dette er ikke noen gladprogram.

Gammel 20-01-12, 09:44   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også valgt å ikke se det programmet,pga omstendighetene rundt det som skjedde og de pårørende som ikke ønsket at den serien skulle bli sendt. Men,nå var det jo ikke det du spurte om,og jeg vet ikke om det går i reprise noe sted.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:04   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har litt hukommelseproblemer her. Hva skjedde egentlig? Båten ble borte? Noen omkom? Fant dem båten/de savnede igjen?

Gammel 20-01-12, 10:05   #7
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Båten forliste og er vel ikke funnet ettersom jeg vet.

Gammel 20-01-12, 13:05   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er ikke de pårørende enig i at programmet sendes?
Jeg så ikke i går og skal ikke se serien, føler at det blir litt feil ift. at båten forliste.

Gammel 20-01-12, 13:06   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De reiste inn i fredet område uten tillatelse, båten gikk ned.

Det bildet hvor Massie (?) står på isen i Antarktis med norsk flagg i ene hånden og piratflagg i den andre, får meg til å bli kvalm.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:32   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis man ser bort fra omstendighetene rundt serien, så var første episode veldig flott. Det viser fin natur, sterke bølger, flotte mannfolk, god humor. Jeg elsket den. Det var et par nakne karer ja, men de passet, såvidt jeg kunne se, godt på å ikke vise tissefanten, hvis den var spesielt interessant for deg. Og nakne mannerumper er faktisk ikke spesielt sexy, spesielt ikke når de hopper rundt for å etterligne bjørn som fanger laks med labbene.

Gammel 20-01-12, 13:42   #11
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Det med naken Jarle var en spøk, det var det andre du beskrev jeg hadde lyst til å se.

Gammel 20-01-12, 13:48   #12
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns ikke man kan se bort i fra omstendighetene når man lager en slik serie - og jeg har bestemt meg for å ikke se den. Ut i fra omtalen så syns jeg de har vært lite fintfølende i klippinga også.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:50   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg så ligger omstendighetene som et tungt teppe over alt som skjer, jeg så halve første episode, men bestemte meg for at det ikke var noe for meg. Det er som å sitte og se på en god film der alle er så glade og alt er så fint, også vite, fordi man har lest boka, at det slutter med død og elendighet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:51   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Det med naken Jarle var en spøk, det var det andre du beskrev jeg hadde lyst til å se.

Ja, jeg skjønner det. Men det var morsomt å se at de løp rundt i vannet så tett innpå bjørnene.

Gammel 20-01-12, 14:08   #15
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ser ut som den går lørdag 20:30 igjen, første episode.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.