|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Har dere voksne fritidsaktiviteter?Hei,
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har to barn. Jenta på 5 går på ballett onsdager og noen ganger på turning lørdag førmiddag. Gutten på 3 går på turning lørdag formiddag. Mannen og jeg har ingen organiserte fritidsaktiviteter (bortsett fra at jeg for tida spiller i korps to helger i året).
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har tre barn. De to eldste har speider en gang i uken, mellomste har to fotballtreninger i tillegg. Minste begynner nok på turn på nyåret, da hun endelig fyller alderskravet. Jeg spiller håndball og i sesongen tar det to kvelder i uka. (kamp+trening). Mannen har ingen organiserte aktiviteter, men dyrker sin lidenskap for friluftsliv både med og uten familie.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har tre barn. Vi har begge hatt ganske oppslukende fritidsaktiviteter i perioder, jeg har ingenting nå. Mannen trener tae kwon do fast to ganger i uken + at jobben hans har en sosial kveld i uken. De to store er med på ganske mye. Jeg har rom til å få trent noe, og så har jeg en jobb som går endel utover kvelder og helger. Det det går hardest utover hos oss er nok å holde huset i orden.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Jeg har 3 barn. Elsdste jobber etter skoletid 2 dager pr uke (han er snart 18), så han har ikke tid til fritidsaktiviteter. De to yngste går begge på fotballtrening og korps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har to barn, storebror går på svømming 2 ganger i uka og fotball 1 gang i uka akkurat nå. Lillesøster går heldigvis ikke på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?2 barn. Storesøster går på turn på tirsdag, speidar annakvar onsdag og karate på onsdag eller torsdag (avhenger av speidar). Lillesøster går på turn på onsdagen.
![]() |
#8 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har to barn. Yngste på 9 trener vår/sommer/høst sykling en gang i uken. Far er med og jeg også noen ganger. Høst og vinter trener hun håndball en gang i uken. Håndballen er i gåavstand fra hjemmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Gubben trente masse før vi fikk barn. Nå har det falt litt ut kan man si. Jeg har ingenting jeg gjør. Trener en gang i mnd sånn ca med jobben.
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening? Ja, jeg danser tre timer i uka (moderne og jazz) og mannen trener fortball to timer i uka.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi har to barn på 4 og 7 år. Storebror får aktivteter i sfo-tida, lillebror er ferdig med dagen etter barnehagen så de har få faste avtaler på ettermiddagstid.
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Ikkje anna enn trening. Me trenar begge i snitt annakvar dag. Eg forsøker i størst mogleg grad å trene på dagtid dei dagane eg har fri, evnt. ettermiddag.
![]() |
#13 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening?Ja, vi quizzer sammen en gang i uken. I tillegg trener vi 1-2 ganger i uken rett før eller etter jobb.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Vi voksne trener begge to. Mannen løper en 6-10 mil i uka, jeg *noe* mindre. Mannen min gjør mye av det som transport til/fra jobb. Jeg skviser det inn når det passer, for eksempel når barna er i seng.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening?
![]() |
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening? Ikke jeg. Mannen går på treningsstudio. Jeg drikker vin med venninner, teller det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?2 barn, null (organiserte eller uorganiserte) fritidsaktiviteter for noen av oss, store som små.
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?
Den der forstod jeg ikke. Hvorfor skulle du plutselig ha en aktivitet dersom han skulle ha en, hvis du ikke planla det i utgangspunktet? Det blir litt sånn "Jeg skal ha is i dag fordi storebror fikk i går, men da skal IKKE storebror få i dag!!"-rettferdighet for meg...
![]() |
|
|