|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Boksirkel klassikere?Jeg har ikke søkt gjennom forumet, så skyt meg hvis dere har gjort dette før; men jeg kunne tenke meg å ha en klassiker-lesesirkel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?
Ja, det tror jeg jammen jeg vil. Det er litt opp og ned med tid til å lese, men dette høres moro ut!
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Jeg har lyst, det føles som om hjernen min tørker mer og mer ut jo mer guttungen dier ... Det må bøtes på. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg får lest, men vil gjerne prøve, om ikke annet. Jeg har jo lest mange av klassikerene før, så kanskje jeg henger med uten å få lest alt også.
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Dette er eg også gjerne med på. Av dei titlane du nemner er det nokon eg allereie har lese, så då står eg eventuelt over, men i det store og heile er det mange ulesne klassikarar å ta av, for min del også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
But åff kårs.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg er en repetisjonsleser og har noen favoritter jeg har lest mange, mange ganger. For meg vil det være ekstra stas å diskutere en av de bøkene jeg kan ut og inn.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?By all means!
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Jeg er med!
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Kult med så bra respons! Jeg forelsår at vi starter med Dickens - og at vi kanskje fortsetter med f.eks. Jane Eyre?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
Great Expectations er et veldig bra sted å begynne, i forhold til å lese en bok med godt diskusjonspotensiale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Ja, og i disse dager kan jeg selvsagt varmt anbefale A Christmas Carol. Den er spennende, lettlest, kort og i så stor grad en klassiker at den befinner seg langt opp på listen over ting man egentlig bør ha lest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Boksirkel klassikere?Åh, jeg vil også være med. (jeg meldte meg på den der Corrections-lesesirkelen også, men mista motet når så mange sa den var dårlig).
![]() |
|
|