Spin-off barnehagebilder
Dere som bestiller portretter av barna i julegaver til besteforeldre og tanker og onkler og sånn - er dette noe de har ønsket seg? Og forventer dere at de henges opp på et lett synlig sted?
Mannen min er bestefar til to, og vi har ved flere anledninger fått store portretter av barnebarna og brudebilde til stedatteren min og mannen hennes. Vi henger dem ikke opp. Vi har en familievegg på kjøkkenet, men der henger hipstamatic print-utgaver av hele familien, liksom. Det er det som er kulest akkurat nå. Portrettene vi har fått, er foreløpig plassert på en bildelist vi har på gjesterommet. Altså ikke på en lett synlig hedersplass.
Jeg har nemlig ørlite grann dårlig samvittighet for at vi ikke har de dyre bildene på veggen i stuen - samtidig som det er så hinsides vår interiørstil med slike fotografbilder på veggene.
Nå er det jo snart jul, og det kan godt hende vi får nye bilder. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem, liksom. 
Vi kjører gjerne slideshow på laptopen og har et rikelig utvalg av disse fine ungene på mobilen og sånn, altså, vi synes jo de er storherlige. Vi henger dem bare ikke opp på stueveggen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|