|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Tenker kanskje mest på de av oss som er med i div tråder her inne ang vektvedgang, men andre kan selvfølgelig svare også.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 21-11-11 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Jeg tenker at jeg skal nyte den gode maten, men jeg skal prøve å spise mindre av den enn det jeg normalt ville gjort. Å prøve på totalavhold i julen hadde ikke funket for meg, da hadde jeg blitt helt despo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Et tips er jo å bake kvart eller åttendedels porsjon av kaker og lussekatter og slikt, så blir det mindre til overs. Det gjør ingenting om det går tomt for noen av julekakene i løpet av julen, man sulter neppe likevel.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Lever lavkarbo og det skal jeg gjøre i jula også. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Mangt i livet mitt skjer etter skippertakmetoden, så da prøver jeg å være såpass "flink" nå i tiden før jul at jeg har et par-tre kilo å gå på når julen setter inn. Og så lar jeg alle fornuftigheter fare og bare nikoser meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Jeg forsyner meg ikke en gang til "bare fordi det er så godt".
![]() |
#7 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere noen planer for hvordan takle mengde kcal i jula?Jeg lever med et lavkarbokosthold og det kommer jeg til å gjøre i julen også. I tillegg trener jeg ganske mye og vet at jeg kommer til å gjøre det i julen også. Jeg er relativt avslappet til hele matorgien i denne høytiden, men har tenkt til å lage meg litt godteri jeg kan spise - lavkarbosnop - og kose meg med dette fordi det er jul. Det skal være forskjell på hverdag og fest i mitt liv.
![]() |
|
|