Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere glemt på taket av bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 19:10   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hva har dere glemt på taket av bilen?

Det teiteste stedet å sette fra seg ting er biltaket.
Vi var i selskap i helgen og en blinkende bilist bak oss gjorde oss oppmerksom på at vi kjørte rundt med et par selskapssko på taket. Helt normalt.

Hva har dere kjørt rundt med på biltaket?

Gammel 09-11-11, 19:14   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Vesken min. Ikke så lenge, dessverre. Ikke kom jeg på det med en gang heller, så den var borte da vi kom tilbake.

Gammel 09-11-11, 19:15   #3
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Et speil. Som vi akkurat hadde hentet - spesialbestilt etter mål.

Det ble dyrt.

Gammel 09-11-11, 19:15   #4
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Ein liter kulturmelk.

Gammel 09-11-11, 19:15   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

For mange år siden satte vi sekken med lekene til eldstejenta på taket, og glemte av det når vi skulle kjøre avsted. Det var kjipt, siden det var alle yndlingslekene hennes som var i sekken, vi var på ferie og hun bare var 2 år.

For et par år siden la jeg lommeboka på taket når jeg skulle hjelpe minsten med selen. Og kjørte avsted. Det var den splitter nye DKNY-lommeboka mi, som uvanlig nok også hadde 2000 kr oppi seg. Den forsvant gitt, og jeg så den aldri igjen...

Gammel 09-11-11, 19:19   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjørte avgårde med lommeboka på taket, en gang da jeg var fattig student. Lommeboka inneholdt våre siste kroner og det var 14 dager til lønning, så vi ble temmelig paniske når den var vekk. Heldigvis var den funnet av Ærlig Nabo TM, og alt ordnet seg veldig greit.
Ved en annen anledning har jeg kjørt med antenna til bilen liggende på taket i 2 dager, før den plutselig falt av i en rundkjøring. Da først kom jeg på hvor jeg hadde lagt den.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:21   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også glemt pengeboka på taket. Den hadde heldigvis falt av rett ved tunet. Nå kjører jeg så stor bil at jeg ikke kan legge noe på taket lengre.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:23   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommebok. Den ble mistet på motorveien ved Hønefoss, og da vi var kommet vel i hus på Gjøvik ringte en ærlig sjel som hadde funnet den. Den var totalt smadret, men alle kort og penger var intakt.

Gammel 09-11-11, 19:27   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilen og diverse drikkeflasker.

Gammel 09-11-11, 19:31   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Drikkeflaska til eldste når han var et halvt år. Dvs var vel x'en som glemte den. Den endte i tusenvis av biter på Alvdal.

Gammel 09-11-11, 19:42   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting.
Jeg setter ikke ting på taket.

Mannen og en kompis satt fra seg et rådyrt objektiv til kamera. Det ruller frem og tilbake mellom takgrindene hele veien fra Åsane til Laksevåg (vi snakker motorvei ...) og kom fra det uten en skrape.

Gammel 09-11-11, 19:43   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kurv jordbær. Ut over det er det fint lite jeg glemmer å ta med inn.

Gammel 09-11-11, 19:44   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ingenting.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:48   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Et par pennybøker, da jeg var barn. De ble slengt av i et veikryss, hvor pappaen til en av mine venninner fant dem, så navnet jeg hadde skrevet i dem, og leverte den tilbake.

Gammel 09-11-11, 19:48   #15
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ingenting. Jeg skjønner ikke helt greia med å sette ting på biltaket.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:49   #16
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min satte mine sko på taket da vi skulle i et bryllup utenbys. Det er ikke kult med joggesko til nydelig kjole. Kjolen får uansett ikke oppmerksomheten med slikt på bena. Jeg har ikke glemt noe, men jeg setter aldri ting på taket.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:49   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se: av kipe ting - et par dyre, og veldig gode, skinnhansker, som jeg var glad i, og et stk nøkkelknippe, med bilnøkler, husnøkler, nøkkel til min far sin leilighet og til jobben min.

På den hysterisk morsomme siden:

Det finnes/fantes et firma, som jeg sverger ekisterer av å svindle gamle damer. Gubben sin farmor var en av disse. Blant annet investerte hun en pen slump penger i tallerkener, dekorert med dyremotiv. Disse tallerknene kom selvsagt til å stige i verdi, ettertraktede samleobjekt som de var, så de skulle fordeles mellom de tre barna etter hennes bortgang. Gamla håpet det ikke ville føre til sjalusi og krangel.

Nuvel. Dette var en snill gammel dame, så hun investerte også i arv til sine barnebarn. Av samme firma kjøpte hun en dyr, eksklusiv, høyst ettertraktet porselensfigur av et skogsdyr, til hvert av sine barnebarn.

De andre barnebarna fikk sitt porselensdyr utlevert ganske kjapt. Gubben var den gang ungkar og spillemann, så bestemor stolte slett ikke på at han ville forvalte sin arv med omhu, så hun voktet den vesle hjorten med stor møye, til dagen kom, da hun fnt min kjære verdig.

Den dagen kom, da han var godt gift med meg, og vi hadde kjøpt oss rekkehus. Nå var han voksen, nå kunne hjorten flytte hjem til sin eier, stå der, og bare la verdien øke, ettersom årene gikk. Min kjære fikk, ved et besøk hos farmor, høytidelig overrakt porselenshjorten, med en tale om at dette var en del av hans arv, og at han måtte vokte den nøye.

Min kjære holdt ansiktet i alvorlige former, takket pent i mot, og hjorten fikk bli med hjem til rekkehuset. Vi parkerte i garasjen, låste bil og gikk hjem.

Neste morgen skulle vi så på jobb. Min kjære rygget bilen ut av garasjen, jeg satte meg inn, og så kjørte vi, pent og rolig, ut på veien. Min kjære satte farten opp, og da hørte vi en mersnodig lyd... Akkurat som om noe falt i bakken bak oss og ble knust...

Å POKKER - BESTEMORHJORTEN! Den ble visst glemt igjen på biltaket, den, i går, da min kjære gikk ut og låste døra til bilen...

Vi stoppet. Vi gikk ut. Og der, på asfalten, lå de sørgelige restene av min kjæres arv. Hjorten hadde ikke overlevd såre 24 timer i vår varetekt. Vi lo så vi holdt på å pisse i buksa.

Stakkar bestemor, hun fikk aldri, noensinne vite hvor skjødesløse vi var med hennes dyrebare arv.

Gammel 09-11-11, 19:50   #18
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kameraetui, pengbok, kopp, hansker og sikkert fler ting

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:51   #19
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Priceless Inagh!

Gammel 09-11-11, 19:51   #20
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et canon eos - aldri gjenfunnet
En tykk saksmappe fra kommunens byggesaksarkiv, sniklånt mens arkivaren ikke så det, for å tas med på befaring. Jeg skjønte at jeg hadde glemt noe da jeg kjørte avgårde og oppdaget ca 100 løsark som flagre lystig avgårde i vinden....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.