|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva har dere glemt på taket av bilen?Det teiteste stedet å sette fra seg ting er biltaket.
![]() |
#3 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Et speil. Som vi akkurat hadde hentet - spesialbestilt etter mål.
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?For mange år siden satte vi sekken med lekene til eldstejenta på taket, og glemte av det når vi skulle kjøre avsted. Det var kjipt, siden det var alle yndlingslekene hennes som var i sekken, vi var på ferie og hun bare var 2 år.
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Jeg kjørte avgårde med lommeboka på taket, en gang da jeg var fattig student. Lommeboka inneholdt våre siste kroner og det var 14 dager til lønning, så vi ble temmelig paniske når den var vekk. Heldigvis var den funnet av Ærlig Nabo TM, og alt ordnet seg veldig greit.
![]() |
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Jeg har også glemt pengeboka på taket. Den hadde heldigvis falt av rett ved tunet. Nå kjører jeg så stor bil at jeg ikke kan legge noe på taket lengre.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Lommebok. Den ble mistet på motorveien ved Hønefoss, og da vi var kommet vel i hus på Gjøvik ringte en ærlig sjel som hadde funnet den. Den var totalt smadret, men alle kort og penger var intakt.
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Drikkeflaska til eldste når han var et halvt år. Dvs var vel x'en som glemte den. Den endte i tusenvis av biter på Alvdal.
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ingenting.
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ingenting.
![]() |
#14 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Et par pennybøker, da jeg var barn. De ble slengt av i et veikryss, hvor pappaen til en av mine venninner fant dem, så navnet jeg hadde skrevet i dem, og leverte den tilbake.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ingenting. Jeg skjønner ikke helt greia med å sette ting på biltaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Mannen min satte mine sko på taket da vi skulle i et bryllup utenbys. Det er ikke kult med joggesko til nydelig kjole. Kjolen får uansett ikke oppmerksomheten med slikt på bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Skal vi se: av kipe ting - et par dyre, og veldig gode, skinnhansker, som jeg var glad i, og et stk nøkkelknippe, med bilnøkler, husnøkler, nøkkel til min far sin leilighet og til jobben min.
![]() |
#19 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Priceless Inagh!
![]() |
#20 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Et canon eos - aldri gjenfunnet
![]() |
|
|