Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lys og mørk soyasaus (dim-sum)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 18:20   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lys og mørk soyasaus (dim-sum)

Hva er forskjellen?
Jeg skal lage dim-sum og oppdaget først nå at soyasausen skulle være lys. Funker det med mørk også?

Noen som vet om jeg kan fryse disse etter at de er satt sammen? Skal jeg fritere dem pittelitt eller helt før jeg eventuelt fryser dem?

Gammel 23-03-07, 19:16   #2
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lys og mørk soyasaus (dim-sum)

Tusen takk Hattifnatten!
Jeg kan lage dem i kveld, sette dem i kjøleskap, og så fritere dem i morra?

Ut ifra det jeg leser om dim-sum nå gjør det ikke så mye at jeg ikke fikk fatt i spinat.

Gammel 23-03-07, 23:26   #3
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Sv: Lys og mørk soyasaus (dim-sum)

De ble kjempegode!
Puttet litt paprika inni dem også. Skal egentlig ha dem som forret i morra, men måtte jo prøvesmake nå i kveld. Jeg tror jeg tryner litt på matsammensettingen i morra; Dim Sum som forrett, curry-gryte som hovedrett og vaniljekrem med bjørnebær til dessert, men er overbeveist om at det blir godt uansett. Vinen (som jeg snakket om i en annen tråd) prøver vi, og om det krasjer totalt blir det vann å drikke til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.