|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gaveideer, jente på 13 årNiesen min blir 13 år nå i begynnelsen av desember. Hun bor sørpå, og dessverre gjør avstanden at vi ikke kjenner henne så veldig godt. Nå må jeg altså finne på fire gaver i løpet av en måned (en fra meg og en fra ungene til hhv bursdag og jul). Jeg har strikket Bella-votter som hun skal få av meg den ene anledningen, men jeg mangler altså tre gaver ... Noen som har noen ideer som er nokså bankers til helt vanlige, ordentlige jenter i den alderen?
![]() |
#2 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årSmykkestativ!
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årSmykker er bankers, kanskje et gavekort på en klesforretning - H&M el.l så hun kan kjøpe seg klær selv?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årJenten min på 14 år ønsker seg denne lommeboken fra cmyk og disse øredobbene, hadde det vært noe?
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årSmykkestativ? Skjerf? DVD? Gavekort på HM eller BikBok?
![]() |
#6 |
Nå også i farger
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årSmykker og smykkestativ er bankers her. I tillegg klær. Om du er i tvil om smak, så er diverse skjerf toppers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årSliter med det samme, Jeg tittet akkurat litt ekstra på noen jenter på skolen som er etpar-tre år eldre enn min 9åring.
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årHmmm. Mange gode ideer her. Smykkestativ blir kanskje litt vanskelig å sende, men øredobber var absolutt en idé, samme med skjerf. Er bare litt usikker på om hun har hull i ørene ...
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årKari Traa har mye kult i alt fra truser til luer, buffer osv. Fine knestrømper i ull med motiv på. Sånne tubeskjerf er visst pop nå (? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årGavekort på BikBok, sminke, neglelakk, lipgloss, smykker, pynte stæsj til rommet, gavekort på kino, abb på Topp, veske |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gaveideer, jente på 13 årHvis hun ikke har Twilight-filmen(e), så er jo det en åpenbar gave sammen med Bella-votter
![]() |
![]() |
|
|