Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 22:01   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøy

Dere som produserer endel både med strikking og sying, setter dere navn på alt dere lager? Bruker dere i såfall deres eget navn, eller har dere et "nick"?

Jeg har tenkt litt på å merke ting jeg lager, men er litt usikker på hva jeg evt skal skrive. Synes navnet mitt er så langt til slik bruk, og Carrera kan jeg vel nesten ikke bruke, da det jo er et registrert varemerke.

Er forresten usikker på reglene omkring det der, så om noen kan opplyse meg så blir jeg glad.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:04   #2
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Mer ng merking av hjemmeprodusert tøy

Jeg har lapper der det står: Laget av <Fornavnet mitt>.
Alt for sløv med å sette dem på ting, kort sagt på nesten ingenting, men jeg setter på de store teppene jeg lager.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:06   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøy

Om noen kan endre den skrivefeilen i overskrifta, så blir jeg glad...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:20   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg merker ingenting. Folk husker antakelig at det er jeg som har strikka det, om det skulle være viktig, siden jeg ikke strikker for salg.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:23   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg merker endel av det jeg lager, ihvertfall til de i familien. Kort merkes med ett personlig stempel hvor mitt navn står. Sydde, strikkede, heklede ting merkes med "Made By [tullenavnet mitt]".

Sist redigert av Fløyel : 17-10-11 kl 00:05. Årsak: fjernet tullenavn
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:38   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke akkurat noen voldsom produksjon og strikker mest til eget bruk, men jeg merker ingenting uansett, ikke det jeg gir bort heller. Det lille jeg lager går under samlebetegnelsen B-varer, av ymse årsaker.

Gammel 17-10-11, 07:08   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mitt eget merke og lurer på hva det koster å registrere det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.