|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyDere som produserer endel både med strikking og sying, setter dere navn på alt dere lager? Bruker dere i såfall deres eget navn, eller har dere et "nick"?
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer ng merking av hjemmeprodusert tøyJeg har lapper der det står: Laget av <Fornavnet mitt>. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyOm noen kan endre den skrivefeilen i overskrifta, så blir jeg glad...
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyJeg merker ingenting. Folk husker antakelig at det er jeg som har strikka det, om det skulle være viktig, siden jeg ikke strikker for salg.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyJeg merker endel av det jeg lager, ihvertfall til de i familien. Kort merkes med ett personlig stempel hvor mitt navn står. Sydde, strikkede, heklede ting merkes med "Made By [tullenavnet mitt]".
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 17-10-11 kl 00:05. Årsak: fjernet tullenavn |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyJeg har ikke akkurat noen voldsom produksjon og strikker mest til eget bruk, men jeg merker ingenting uansett, ikke det jeg gir bort heller. Det lille jeg lager går under samlebetegnelsen B-varer, av ymse årsaker.
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mer ang. merking av hjemmeprodusert tøyJeg har mitt eget merke og lurer på hva det koster å registrere det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|