Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Voksi-Gullull ullklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 19:07   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Voksi-Gullull ullklær

Leste brosjyre som fulgte med F&B i dag, og må si jeg falt litt pladask. Disse ser jo kjempegode ut! Må finne meg en butikk og sjekke dem ut live når de ankommer en butikk i nærheten.
http://www.voksi.no/produkter/voksi-gullull-klaer

Gammel 23-08-11, 19:16   #2
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Voksi-Gullull ullklær

De er kjempefine! Har en del Gullull-tepper til poden, men de Voksi-Gullull tropene er mye finere.

Har også falt pladask for de klærne, men lurer på om jeg har hørt ett sted at de først kommer på nyåret?

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 19:18   #3
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mener det sto lansering 1 sept, og det er jo snart.

Gammel 23-08-11, 19:31   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Har det kommet nytt foreldre og barn blad i butikken i dag?

Må sjekke ut de klærne jeg å tror jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 19:32   #5
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Mener det sto lansering 1 sept, og det er jo snart.

Stemmer, det er bare jeg svarte uten å gå inn på nettsiden. Den ullkolleksjonen som ligger ute på nettet kommer nå straks, men så tror jeg de kommer med en ny kolleksjon på nyåret som også er superfin

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 19:42   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint!!

Er det en slags relansering, eller er det en ny "gullull". Vi hadde noen tynne ribbstrikkullbukser til Bøllen fra Gullull som vi var veldig glad i, men aldri har funnet igjen verken før eller siden.

Gammel 27-08-11, 22:40   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Fine klær, men 500 kr for en ull-longs? Veel.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 10:40   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Da er absolutt janus-ulla fin nok for meg altså, så får jeg 3-4 stykker for prisen... Longsen er (i vårt hus) uansett under ei bukse, så om den er ensfarget så lever jeg fint med det også. Sånn siden jeg får dem for mer sånn en hundrelapp, ikke 4-5 av dem...

Gammel 28-08-11, 10:45   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefine, men altfor dyre!

Gammel 28-08-11, 11:33   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Vel mye, ja.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 12:45   #11
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gullull klærne er fantastisk gode men nå som de tydeligvis er kjøpt opp er prisn helt på bærtur.

Gammel 29-08-11, 08:54   #12
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oj, det var flott! Har endel Gullull fra den gamle kolleksjonen og det er kjempebra kvalitet.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 09:06   #13
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Ser kjempefint ut, flott design og hvis kvaliteten er god ville jeg egentlig gjerne prøve noen plagg derfra. Men - ikke søren om jeg handler ull basisplagg til barnehagebarna mine til den prisen. Jeg bruker vanligvis ganske mye penger på kvalitetsutstyr til barna, men dette ble jammen for dyrt for meg også, gitt!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 09:48   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo vill og gal og kjøper dyrt ulltøy hos nøstebarn også, men jeg synes ikke disse var så ekstremt fine at det gjør noe? De er jo også superwashbehandlet, er de ikke? Altså er det janus og sånn som er sammenligningsgrunnlaget og det er jo halve prisen.

Gammel 29-08-11, 12:07   #15
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Standard

Oj, prisen la jeg ikke merke til før nå. Litt i overkant dyrt ja. Jeg er nok mer ivrig på å se årets kolleksjon fra Nøstebarn, men syntes de virket fine disse Voksiplaggene også. De ser dog mer ut som mellomplagg enn undertøy, vet ikke hvor tykke de er, men de ser en del tykkere ut enn vanlig ullundertøy.

Gammel 29-08-11, 13:29   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Kan de ikke sammenlignes med mellomlaget til Nøstebarn da? Da er ikke prisen heeelt halvgærn.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 13:49   #17
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, ullribbuksene til Nøstebarn er jo ikke akkurat gratis de heller.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 13:52   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at siden de ikke inneholder lanolin kan de heller sammenlignes med Safa sine ullbukser, ikke nøstebarn sine. Selv om utsende og tykkelse er litt det samme.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 14:22   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1000 kroner for et sett med undertøy?! Nei, jeg tror ikke det, gitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 14:44   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det var en utrolig stiv pris, det blir ikke aktuelt å betale det nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.