|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Vinterjakker til store gutter?Hvilken vinterjakke anbefales til gutt 9 år? hva pleier du å kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Spørs jo litt hvor varm type han er.
![]() |
#3 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Jeg har kjøpt denne fra Skogstad til min 8 åring.
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Min (snart) niåring har vinterjakker fra Po.P, Didrikson og Skogstad.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Hvor stor er niåringen da? POP er bra, men går bare til 146. Ticket er veldig ok. HM funker. Stormberg ser jeg mange bruker, skogstad også. De ser ikke ut til å lide noen nød de heller.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Helly Hansen har veldig fine parkaser om det kan være noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Gutten min på 9 har to jakker fra i fjor som jeg tror passer i år også. De er i str 10 år (140). En Ticket jakke som er vindtett og vanntett, disse har han hatt flere av og de er veldig gode og slitesterke. Og så har han en Skogstad dunjakke for de kaldeste dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Jeg antar at jenteerfaringer kan brukes også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Siden det ikke er så kaldt, men vått vill jeg kjøpt en allvrsjakke fra Bergans. De har god passform og fasong synes jeg til store unger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?Bergans skall jakkene er fine og godt egnet til Stavanger vær |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vinterjakker til store gutter?PoP går opp til 146. Poden som er 150 kan fint bruke den, men det er siste sesongen nå.
![]() |
|
|