|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg trenger støvler!Det er hull i støvlene mine. Jeg må ha nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Jeg fikk høye IJ til bursdagen min, og fordi mannen min var så strålende fornøyd med å oppfatte hva som er trendy hos damer, har jeg beholdt dem. De er klumpete og upraktiske, og ikke særlig nette, synes jeg.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Jeg har Ilse Jacobsen, men ønsker meg også Hunter. Ilse Jacobsen er store i størrelsen og veldig vide, men de er lette å tråkke på seg og forsåvidt greie å gå med. Hunter sine er smalere og nettere, men de må jeg trekke på meg, ikke bare tråkke ned i. Og da jeg var gravid ble det altså Ilse Jacobsen, merkelig nok.
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Jeg trenger støvler!De korte eller nest korteste Ilsestøvlene er veldig kjekke.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Jeg synes IL og Hunter er utrolig overprisede og kjedelige.
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Dette er i hvert fall de første støvlene jeg kan føle meg elegant i på vei til jobb. Og været her i byen krever faktisk overraskende ofte skikkelig beintøy. Det er fryktelig kjedelig å være på jobb med våt strømpebukse en hel dag.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger støvler!
Det var det jeg hadde til det kom hull i. Limegrønne Vikingstøvler med juksesnøring. De var i grunnen helt greie. Og jeg bruker ikke støvler spesielt ofte, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Disse får du på Europris i forskjellige farger. De har også regnkapper i samme farge. Ei venninne hadde kjøpt grå.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Likte fargen og prikkene, men synes selve snittet, eller hva man skal kalle det når det er snakk om støvler, var litt spesielt/ lite nett/ mangler ord for å forklare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger støvler!IJ er litt klumpete, og ikke akkurat elegante, men de er gull verdt her som det ofte er litt kaldt, men veldig slapsete om vinteren. Hunter skal jeg kjøpe når jeg har foretatt en fettsuging av leggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Hm, kanskje revurdere I.J. da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Eg har nokre 15 år gamle Viking slagbjørn som er trekt fram av skapet igjen. Veldbrukt i skog og mark (jobb) - hadde aldri trudd at eg skulle bruke dei til å gå til jobben med |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
IJ med gode ullsokker har faktisk vært varmt og godt de to siste, kalde, vintrene her. Og gode å vasse i dyp snø med.
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg trenger støvler!Jeg har også litt i overkant kraftige legger. IJ passer ypperlig, jeg har både høye og lave.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|