Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Årets ulltøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 07:33   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Årets ulltøy

Noen som har sett noen tilbud på ull eller noen fine nyheter? Kanskje litt tidlig, men jeg er i ordne-modus og skulle gjerne begynt å handle inn allerede nå. Trenger både ullundertøy og noe mellomlag til barnehagebarna. Og ikke minst ullsokker. Til hele familien, egentlig. Noen tips?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 07:42   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets ulltøy

Har ikke sett noe ennå. Men Pierre Robert pleier å komme med 40 % på all ull litt utpå høsten på Coop og ICA i hvert fall.

Gammel 20-08-11, 07:44   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Coop har medlemstilbud på todelt Janus-sett til 169,- i mitt område fra mandag av.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 08:23   #4
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Skulle akkurat til og si at jeg såg medlemstilbud fra Coop Obs har tilbud på undertøysett. Såg også at de hadde noe janus sokker på tilbud i går også. Var brune og blå ullsokker til 20 kr.
Og de hadde fleece sett også på tilbud. Lurer på om det var medlemstilbud og.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 08:27   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop-tilbud i området her og. (står klar med visakortet på butikken mandag. )

Gammel 20-08-11, 08:46   #6
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Så flott med det tilbudet, takk for tipset! Ser at coop har 4 par Ulvang-sokker til 129 kroner også, til både junior og voksen. Er kvaliteten på de sokkene ok, tro?

Gammel 20-08-11, 08:55   #7
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Janus-tøyet så veldig bra ut. Jeg klarte nemlig å få kjøpt det på tilbud i går for jeg påsto til dama i kassen at det var på tilbud i en annen Coop-butikk denne uka. Jeg hadde visst ikke lest brosjyra så godt.

Gammel 20-08-11, 09:25   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så en diger kurv på OBS her i Tromsø med ulllongser og trøyer fra Babygården til 25 kr pr del. Kjøpte ikke, for minste str jeg fant var 110.
Det var også noen bodyer opp til str 86.

Gammel 20-08-11, 09:48   #9
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Janus-tøyet så veldig bra ut. Jeg klarte nemlig å få kjøpt det på tilbud i går for jeg påsto til dama i kassen at det var på tilbud i en annen Coop-butikk denne uka. Jeg hadde visst ikke lest brosjyra så godt.

Smart plan.
Hvilke farger var det? Rødt eller sort slik som bildene på Coop.no eller flere farger?

Gammel 20-08-11, 12:38   #10
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal også stå klar med kortet på mandag.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 13:41   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Reflex har har halv pris på endel ull nå. www.komplettfritid.no har masse tilbud på ull, både HH, Devold mm. Jeg hamstret mye på salg i fjor til begge, så med det jeg supplerte fra overnevnte i går har vi nok ull for denne høsten og vinteren.

Gammel 20-08-11, 14:01   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det fra Janus var veldig stort i fjor, poden kunne ikke bruke det.
Pierre robert så ut til å ha fine farger i år synes jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 14:09   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Reflex har har halv pris på endel ull nå. www.komplettfritid.no har masse tilbud på ull, både HH, Devold mm. Jeg hamstret mye på salg i fjor til begge, så med det jeg supplerte fra overnevnte i går har vi nok ull for denne høsten og vinteren.

Jeg handlet så mye på salg i fjor at begge er godt dekket. Og det er litt kjedelig, for jeg har så lyst til å handle ulltøy nå også!

Gammel 20-08-11, 14:10   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ulliver.no har tilbud på en del strømpebukser, stilongs og trøyer. Til og med ammetopper i ull.

Synes heldressene som er til fullpris der inne var veldig fine og. Har veldig god erfaring med safa sine klær, de er desverre ikke de letteste å få tak i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 14:12   #15
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg handlet så mye på salg i fjor at begge er godt dekket. Og det er litt kjedelig, for jeg har så lyst til å handle ulltøy nå også!

Samme her, årets fra Robert Pierre så så fint ut. Men, fjorårets er fint det også, da.

Gammel 20-08-11, 14:13   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 14:18   #17
millact

millact sin avatar

Standard

"Heldigvis" trenger eldste både gore tex vintersko og jakke og bukse, så pengene blir nok brukt uansett. Yngste har hele høst-og vintergarderoben klar, alt er enten kjøpt på salg, arvet eller fra i fjor og passer i år også.

Gammel 20-08-11, 14:34   #18
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Smart plan.
Hvilke farger var det? Rødt eller sort slik som bildene på Coop.no eller flere farger?

Jeg gjorde det ikke med vilje altså, jeg trodde virkelig det var denne uka de hadde tilbudet på Obs!, og synes min lokale Coop Xtra var litt treg.
De var røde med orange kanter og mørkeblå med litt fargerike kanter om jeg ikke husker helt feil. Størrelsene var litt dumme, bare 2-4-6-8 år osv, altså ikke 3-5-7 osv også.

Gammel 20-08-11, 14:55   #19
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Det Janus-tøyet er bra! Hadde akkurat det i fjor til jentene, samt Pierre Robert. I våres når jeg la vekk og kastet var omtrent alle Janusklærne i god nok stand for enda en sesong, mens Pierre Robert var så hullete at knapt et plagg er spart på.

Gammel 20-08-11, 17:36   #20
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var inne å så på ulltøyet til Janus og det kommer nye litt sprekere farger på Ridder Slitesterk kolleksjonen dere.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.