|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hvilken jakke til ettåringen?Minstemann skal begynne i barnehagen til uka og trenger det meste av klær til utebruk egentlig.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til 1 åringen ?Hva med en jakke fra Pop? De er kjempefine og praktiske.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken jakke til 1 åringen ?
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til 1 åringen ?Windstopperen til POP er kjempegod. Du finner tilsvarende på Lindex, cubus og kapphal. De skal være like gode, men til en brøkdel av prisen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?En softshelljakke av noe slag? Fåes i alle prisklasser og de fleste steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Vi har en vindtett fleece fra PoP og en vannavvisende (skallaktig) jakke fra MinyMo.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?XXL har ganske mye i forskjellige prisklasser.
![]() |
#8 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?
Den bruker vi i litt kaldere vær og som regnjakke.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, det er dyrt, vi kjøpte fleecejakka på halv pris og jeg kjøper aldri yttertøy der på full pris, kun på salg. Jeg skal en tur innom PoP rett ved jobb her i lunsjen, så jeg kan kikke om de har salg?
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 11-08-11 kl 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Jeg skulle også til å anbefale windstopperen til pop. Men de har jo lignende plagg på HM og andre kjedebutikker, samt at skogstad har fine.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Lindex har windstopper og jakke som ser innmari lik ut som Pop - Jeg tenker dog at de er for stive i kragen til at en tass på 13 mnd vil kunne trives med den.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Vi har den Troll til storebror, men jeg vil si de er romslige i størrelsen, så tror kanskje 92 blir litt i største laget.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Knerten har ei jakke, jeg kjøpte den for 30 kroner på "halv pris av halv pris" på cubus en gang når han var baby, under tanken "str 80 passer sikkert en eller annen gang" Det er det absolutt mest brukte plagget han noen gang har eid. (og den passer nesten enda. Han har brukt en i to år)
![]() |
#15 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() |
#16 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Minstemor på 16 mnd. har fått Skogstadjakke. I tillegg har jeg kjøpt en fra PoP i større størrelse brukt.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Er det noen som vet om POP vinstopper er på halv pris på Sandvika storsenter?? Vi må inn til Oslo til helgen og det er vel en slik butikk der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Finnes ikke pop-butikk lenger her i byen uansett, så da hjelper det lite med evt. salg.
![]() |
#19 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Skogstad her og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Ok, jeg rakk ikke PoP i lunsjen i dag, men skal titte hjemme i hva jeg har der. Har bl.a. en kjempefin PoP-fleecejakke med dyr på (den er blå). Tror det er str. 86.
![]() |
|
|