Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sittestilling i MB søskenvogn kontra TFK?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 14:59   #1
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sittestilling i MB søskenvogn kontra TFK?

Synes begge ser ut til å være litt vel tilbakelent, stemmer det? Og hvilken har best plass til en unge på 2-3 år?

Gammel 15-08-11, 15:17   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sittestilling i MB søskenvogn kontra TFK?

Jeg har TFK og kjenner ikke til MB bortsett fra at jeg vet at den er en del smalere enn TFKen.

TFKen har god sittestilling for snuppa mi, men om hun er veldig interessert i noe sitter hun fremoverlent.
Den er godt og bred med tanke på vognpose til vinteren selv om barnet er stort.

Personlig syns jeg MBen er lekrere å se på, men er superfornøyd med vogna mi.

Gammel 15-08-11, 16:37   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Man kan dytte inn ryggen til rettere stilling i MB enn TFK da sistnevnte har glidelås. I tillegg til bedre kjørekomfort, så er MB rent estetisk penere enn TFK med alle glidelåsene og det glinsete stoffet. Men det er min mening da.

Gammel 15-08-11, 16:43   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

TFK er vel mye mer sittende i stillingen orginalt enn OTH. Fordelen med TFK er håndbremsen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:46   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

TFK er vel mye mer sittende i stillingen orginalt enn OTH. Fordelen med TFK er håndbremsen.

Man får rettere sittestilling i MB om man strammer godt til.

Gammel 15-08-11, 19:45   #6
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar.

Valget falt på MB da jeg synes denne er finere, jeg vet den er god å trille og jeg liker ikke glidelåsregulering på ryggene.

Gammel 15-08-11, 22:24   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Takk for svar.

Valget falt på MB da jeg synes denne er finere, jeg vet den er god å trille og jeg liker ikke glidelåsregulering på ryggene.

Grattis! Godt valg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.