Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Blancobøttedings til kildesortering

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 10:12   #1
konsulenten
Passiv

Standard

Blancobøttedings til kildesortering

Noen som har denne eller lignende? Er den pjaktisk? Jeg er vel passe tett i nøtta som spør, men er det meningen at man skal bruke spesielle poser i den? Jeg har hittil brukt vanlige bæreposer fra butikken til avfall, hva bruker andre?

Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 11:00   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blancobøttedings til kildesortering

Vi har en tilsvarende fra Jernia. Bruker spesialposer, de grønne og blå, til mat- og plastavfall og vanlig bærepose til det andre.
Jeg synes det er praktisk ift å organisere alle posene under kjøkkenbenken.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 11:34   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en som ligner fra IKEA. Hittil har vi brukt vanlige poser i den største (restavfall) og i en av de mindre (plast). I den siste har vi glass og metall, uten pose. Når skal vi visst begynne å kildesortere mer, med våtorganisk i spesialposer og sånt, men jeg regner med at jeg kan bruke samme system, bare bytte ut den med glass og metall til våtorganisk med spesialpose. Jeg vet ikke, vi har ikke begynt enda, venter på nye avfallsdunker fra kommunen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 11:47   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Vi har en tilsvarende fra Jernia. Bruker spesialposer, de grønne og blå, til mat- og plastavfall og vanlig bærepose til det andre.
Jeg synes det er praktisk ift å organisere alle posene under kjøkkenbenken.

Samme her. Har sett litt på den du viser, men den passet ikke under vår benk pga kran til kjøleskap. Den som stod på gulvet i skapet fra Jernia ble bedre, den tåler litt mer "stapping" av plastikk.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.