|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Liker du overraskelser?Hvis du reiser bort på ferie, syns du det er moro å komme hjem til en overraskelse? At noen har ordnet noe for dere?
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Nei, ikke hvis det ikke er gjort slik jeg liker det. Hekk er nå en ting, men blomsterbed vil jeg organisere selv.
![]() |
#3 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du overraskelser?Jeg hadde blitt kjempeglad. Men nå hater jeg hagearbeid da. Det har kanskje litt å si.
![]() |
#4 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Tja, det kommer an på. Jeg er ikke noe særlig glad i hagearbeid så akkurat dette ville jeg blitt glad for. Med mindre jeg hadde følt meg kontrollert og at jeg ikke fikk ha det slik jeg ville.
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Det kommer helt an på overraskelsen og hvorfor personen som har ordnet den har gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du overraskelser?Ja, det liker jeg veldig godt. Vasker de i tillegg alle vinduene og rimer av fryseboksen blir jeg ekstra glad. Jeg setter grensa når svigerskrekk henger opp egenbroderte klokkestrenger eller gardiner. Jeg vil heller ikke ha sofa i gave. Det er no no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du overraskelser?Slike overraskelser hadde jeg hoppet i taket av glede for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Kall meg gjerne utakknemmelig, men jeg hadde blitt sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Jeg hadde blitt kjempeglad! Men hvis du er redd for at det ikke skal bli slik du vil i tilfelle overraskelse, så kan du jo kjøpe inn planter, bark og annet du har tenkt å plante før dere reiser, og la en skisse over hvordan du har tenkt at det skal bli ligge på et strategisk sted?
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Liker du overraskelser?
Helt enig. Du kan jo sende svigermor hit, det er litt arbeid som skulle vært gjort i hagen vår for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Jeg ER kontrollfreak, og jeg liker IKKE overraskelser. Jeg får noia av at ungene og Hubbien kokkelerer bursdagsgaver til meg også, jeg. Det er koselig når jeg får gaven og sånn, men jeg må ha kontroll med hvor mye de bruker (vi har lite med penger). Tanken på at de skal bruke for mye tid og penger freaker meg ut. Også vil jeg ha det på min måte.
![]() |
#14 |
Tidsklemma
|
Svigermor tar ikke hint. Og hun vet allerede veldig godt til at jeg gleder meg til å ordne ting selv, og hun vet akkurat hvordan jeg vil ha det også.
Ja, de er veldig snille. Missforstå meg rett, jeg setter STOR pris på at de ønsker å hjelpe til og er utrolig glade i dem for det.
![]() |
#15 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Ja, jeg er veldig glad i overraskelser. Men litt mindre glad i at andre skal bestemme hvordan jeg skal ha det.
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
Der er jeg også.
![]() |
#17 |
villende
|
Og det er så veldig ugreit. Jeg syns ikke mannen din har noen rett til å mene at du er urimelig hvis det hun faktisk gjør er å trampe over en grense på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du overraskelser?Jeg hadde blitt glad. Skråning og krypthuja høres for meg ut som det uansett ikke er et rekreasjonsbed, snarere et "her-trenger-vi-noe-til-å-dekke-til"-bed?
![]() |
#20 |
Tidsklemma
|
Det skal være vedlikeholdsfritt (så godt som). Så om svigermor begynner å plante hundre avleggere i skråningen i stedet, fordi hun syns at det er flott. Så kjenner jeg at jeg blir helt svett bare ved tanken.
![]() |
|
|