Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi skal ha visning i morgen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 22:26   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi skal ha visning i morgen

I dag har vi rydda og vaska i 9 1/2 time i strekk, så nå tør vi knapt bevege oss.
I morgen tidlig skal vi shine kjøkken, bad, re opp senger og rydde bort siste rest av leker som ungene får lov til å leke med når de våkner.
Vi skal henge opp nye håndklær, sette frem friske blomster og jeg skal BAKE.
Men, skal jeg bake boller eller brød? Hva lukter best?

Sånn ellers er jeg supernervøs og håper virkelig at det kommer masse folk, ikke minst håper jeg på budkrig på mandag morgen!

Vil dere se? Her er annonnsen. (Er det forresten lov å legge ut annonnse til eget hussalg her?)
Tror dere det går fort? Tror dere det går til prisantydning? Kjenner jeg er i ferd med å dø litt her...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:28   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Vi skal ha visning i morgen

Lykke til

Gammel 18-06-11, 22:30   #3
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble tipset om å ikke bake før visning, da det blir litt "obvious". Det jeg derimot ble anbefalt, var å koke/trakte kaffe like før visning. Ikke sette fram, altså, men bare helle i kanne og la det være, sånn at det dufter nykokt kaffe. I tillegg ble jeg anbefalt å skjære opp grønnsaker (paprika og agurk) heeeeelt opp til visning, og bare putte skjærefjøla med grønnsakene på inn i kjøleskapet i det det ringte på døra. Lukta av nykuttete grønnsaker skal visstnok gi folk ubevisste positive assosiasjoner. Og så helte vi litt sjampo i dusj-sluken og skylte etter med varmt vann like før.

Hva den megleren fikk oss til å gjøre. Men vi fikk solgt. Over takst. Så kanskje var det noe i det?

Gammel 18-06-11, 22:30   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flott bolig - jeg kjenner ikke området, men det bør jo være attraktivt!! Kanskje ikke den letteste prisklassen å selge i på en måte, men vips er det solgt!!! Lykke, lykke til!!

Og du, har dere funnet nytt hus?

Gammel 18-06-11, 22:31   #5
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så morsomt at dette er deres hus, for det har jeg sett på! Ønsker å bo på Gausel, men tipper det blir i dyreste laget for meg som er alene. Jeg tror det går fort, ja! Gausel er populært. Lykke til, flott hus!

Gammel 18-06-11, 22:31   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk fint hus. Lykke til med salget

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:31   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

... Du trenger ikke bake..... da blir det nok noen sigende blikk - de har BAKT, ja....

Lykke til, det går fint. De er nok mer opptatt av sikringsskap enn av interiør.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:34   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fin-fint hus! Det selger nok fort skal du se.

Mannen bort rett borti gata når han er på jobb(ukependler) så jeg har vært en del på Gausel, fint område.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:34   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Ikke bake? Jeg syns de fleste meglerene vi snakket med faktisk anbefalte det...

Men jeg tar imot tips om shampoo i dusj osv..

Vi kan ikke kutte grønnsaker rett før, for vi skal på lekeland med ungene og lar megler være igjen alene.

Kaffelukt ja.. vi drikker jo ikke kaffe. Jeg tror ikke engang vi har kaffe hjemme.

Gammel 18-06-11, 22:34   #10
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Og lykke til, glemte jeg visst å si...

Gammel 18-06-11, 22:35   #11
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så morsomt at dette er deres hus, for det har jeg sett på! Ønsker å bo på Gausel, men tipper det blir i dyreste laget for meg som er alene. Jeg tror det går fort, ja! Gausel er populært. Lykke til, flott hus!

Så morsomt da!
Gata er fantastisk trivelig og rolig. Vi har storkost oss her i 11 år.

Gammel 18-06-11, 22:36   #12
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Flott bolig - jeg kjenner ikke området, men det bør jo være attraktivt!! Kanskje ikke den letteste prisklassen å selge i på en måte, men vips er det solgt!!! Lykke, lykke til!!

Og du, har dere funnet nytt hus?

Vi har kjøpt hus ja.

HER er vårt nye krypinn. GLEDER meg!

Gammel 18-06-11, 22:39   #13
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk de samme tipsene som ming. I tilleg hadde i en bøtte med varmt vann tilsatt grønnsåpe og ajax med sitron stående fremme en stund før isning. Vi styra som bare det. Jeg hadde ikke bakt, det setter for mye lukt synes jeg.

Lykke til!

Gammel 18-06-11, 22:41   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Vi skal vaske gulvet i 1. etage før visning, så da lukter det rent.

Men om vi baker boller og setter de i en bolle på kjøkkenbordet, som en "hversågod forsyn eder" opplegg, da blir det jo lukt med mening? Blir det også feil?

Jeg fikk tips om twist nemlig, men det har vi jo ikke og butikkene er stengt.

Gammel 18-06-11, 22:47   #15
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Dere både selger og kjøper fine boliger synes jeg.

Gammel 18-06-11, 22:49   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lykke til!

Gammel 18-06-11, 22:50   #17
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Dere har så stor bolig, så da blir ikke lukt av nybakte boller like påtrengende som i mindre leiligheter. Jeg har følt det litt som å komme på besøk når jeg har møtt bakelukt mindre steder.

Gammel 18-06-11, 22:55   #18
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg fikk tips om twist nemlig, men det har vi jo ikke og butikkene er stengt.

Kiwi på Sola er åpent.

Gammel 18-06-11, 22:55   #19
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Vi har kjøpt hus ja.

HER er vårt nye krypinn. GLEDER meg!

Oi, skal dere flytte til Sørlandet. Heldiggriser!

Gammel 18-06-11, 22:57   #20
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kiwi på Sola er åpent.

Vi er helt tomme etter å ha orga i hele dag. Mulig vi stikker innom en bensinstasjon i morgen tidlig...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.