|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() LanoungenHva tenker du om det? |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: LanoungenJeg er drittlei facebook-maset fra sprekkeferdig stolte foreldre, så jeg stemmer aldri. At selve såpen er en katastrofe for allergikerne i familien pluss det frynsete ryktet omkring dyretesting gjør det virkelig uaktuelt. :schjikkelig grinebiter:
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenEnig, jeg stemmer ikke - og er drittlei Facebookmaset.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: LanoungenJeg er også ganske så lei facebook maset og stemmer ikke. Hadde vært greit nok om det var en stemme liksom, men det er jo søren meg en stemme pr dag!
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: LanoungenDet har blitt så mye mas rundt dette hvert år. Jeg har ingen store tanker rundt det, men jeg blir litt lei av at mange skal sanke stemmer overalt.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: LanoungenDet er jo skremmende mye som er testet på dyr, ikke bare Lano (bruker det selvsagt ikke). Denne lista er helt grusomt lang. Og nei - jeg stemmer ikke. Jeg er SÅ lei maset på hele Facebook-veggen min hver dag. Jeg har spesielt ei der inne som legger ut bilde og ber folk om å stemme hver dag, flere ganger om dagen. Dån.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: LanoungenJeg stemmer av prinsipp ikke på sånt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: LanoungenJeg er så lei av alle disse konkurransene hvor man må stemme, sende SMS, ringe eller hva_har_du. Og spesielt dumt er disse konkurransene hvor man skal skrive hvorfor en selv fortjener å vinne, og det blir den ene sørgelige historien etter den andre. Jeg savner gamledager, hvor man sendte inn et bidrag og en objektiv jury avgjorde skjebnene til folk. Nå blir man bombandert og plaget av venner og familie på facebook og mail og telefon, og jeg liker ikke denne tigginga!
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: LanoungenJeg stemmer ikke. Og deltar hvertfall ikke. Jeg synes konseptet med at den som plager vennene sine mest på Facebook vinner, er idiotisk. Og selve konkurranseformen synes jeg utspilte sin rolle når et særdeles dårlig bilde vinner.
![]() |
![]() |
#11 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: LanoungenVedig enig med Skremmern. Hadde det nå vært en jury som plukket ut bra bilder som fungerer til det bruk de er ute etter, så kunne jeg kanskje hatt litt mer respekt for sånt. Men nå luker jeg bare bort alt av stemmetigging egentlig.
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: LanoungenSignerer Karamell.
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lanoungen
Jeg er også dritlei det der; Stem på Marihøna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: LanoungenNei, det er jo en annen ting. Det er selvsagt mange søte unger, men jeg har en mistanke om at noen oppriktig tror at deres egen er den aller flotteste/nydeligste/fantastiske. Er det overhodet noen som vurderer bildekvaliteten?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenJeg har deltatt mye i fotokonkurranser, men er blitt veldig lei de som man må bare sanke stemmer, så gidder ikke det lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenHar alltid bare ignorert og ikke så mange som stemmemaser heller hos meg assa. Et par på facebook kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: LanoungenFør Facbook osv så var det jury som vurderte bilder. Da var det krav til bildekvalitet man lastet opp og sendte inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: LanoungenJeg kan virkelig ikke fordra stemmesanking.
![]() |
#20 |
nygift
|
![]() Sv: LanoungenMen det her med testing på dyr, jeg støtter det absolutt ikke, men jeg må være ærlig å innrømme at jeg bruker en del ting some er testet på dyr.
![]() |
|
|