Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lanoungen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 06:55   #1
Left
Passiv

Standard

Lanoungen

Hva tenker du om det?

Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å være med på å stremme frem et produkt som jeg har hørt er testet på dyr. For det er jo ikke akkurat for å hedre norske barn Lano gjør dette antakelig.

Jeg skal se litt senere i dag om jeg finner noe som gir litt mer hold til det jeg skriver over her, men nå har jeg ikke tid.

Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 07:01   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lanoungen

Jeg er drittlei facebook-maset fra sprekkeferdig stolte foreldre, så jeg stemmer aldri. At selve såpen er en katastrofe for allergikerne i familien pluss det frynsete ryktet omkring dyretesting gjør det virkelig uaktuelt. :schjikkelig grinebiter:

Gammel 15-06-11, 07:10   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Enig, jeg stemmer ikke - og er drittlei Facebookmaset.
Og såpe som er testet på dyr vil jeg ikke være med på å støtte.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 07:24   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også ganske så lei facebook maset og stemmer ikke. Hadde vært greit nok om det var en stemme liksom, men det er jo søren meg en stemme pr dag!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 07:25   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har blitt så mye mas rundt dette hvert år. Jeg har ingen store tanker rundt det, men jeg blir litt lei av at mange skal sanke stemmer overalt.
Jeg stemmer ikke.

Gammel 15-06-11, 07:31   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo skremmende mye som er testet på dyr, ikke bare Lano (bruker det selvsagt ikke). Denne lista er helt grusomt lang. Og nei - jeg stemmer ikke. Jeg er SÅ lei maset på hele Facebook-veggen min hver dag. Jeg har spesielt ei der inne som legger ut bilde og ber folk om å stemme hver dag, flere ganger om dagen. Dån.

Gammel 15-06-11, 07:33   #7
Albertine
Passiv

Standard

Jeg stemmer av prinsipp ikke på sånt.

Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 07:37   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke. Punktum.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 07:52   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så lei av alle disse konkurransene hvor man må stemme, sende SMS, ringe eller hva_har_du. Og spesielt dumt er disse konkurransene hvor man skal skrive hvorfor en selv fortjener å vinne, og det blir den ene sørgelige historien etter den andre. Jeg savner gamledager, hvor man sendte inn et bidrag og en objektiv jury avgjorde skjebnene til folk. Nå blir man bombandert og plaget av venner og familie på facebook og mail og telefon, og jeg liker ikke denne tigginga!

Gammel 15-06-11, 07:54   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer ikke. Og deltar hvertfall ikke. Jeg synes konseptet med at den som plager vennene sine mest på Facebook vinner, er idiotisk. Og selve konkurranseformen synes jeg utspilte sin rolle når et særdeles dårlig bilde vinner.

Gammel 15-06-11, 07:55   #11
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vedig enig med Skremmern. Hadde det nå vært en jury som plukket ut bra bilder som fungerer til det bruk de er ute etter, så kunne jeg kanskje hatt litt mer respekt for sånt. Men nå luker jeg bare bort alt av stemmetigging egentlig.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 08:29   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer ikke! Lei FB-maset.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 08:39   #13
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Signerer Karamell.

Gammel 15-06-11, 08:46   #14
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er drittlei facebook-maset fra sprekkeferdig stolte foreldre, så jeg stemmer aldri. At selve såpen er en katastrofe for allergikerne i familien pluss det frynsete ryktet omkring dyretesting gjør det virkelig uaktuelt. :schjikkelig grinebiter:

Jeg er også dritlei det der; Stem på Marihøna!

Sånn ellers skjønner jeg virkelig ikke at foreldre gidder sende inn bilde en gang, sånn helt uavhengig av produkt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 08:50   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er jo en annen ting. Det er selvsagt mange søte unger, men jeg har en mistanke om at noen oppriktig tror at deres egen er den aller flotteste/nydeligste/fantastiske. Er det overhodet noen som vurderer bildekvaliteten?

Gammel 15-06-11, 08:52   #16
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har deltatt mye i fotokonkurranser, men er blitt veldig lei de som man må bare sanke stemmer, så gidder ikke det lenger.

Synd ikke en jury ihvertfall kunne valgt noen favoritter man kan stemme mellom, da kunne jeg også deltatt.

Jeg har stemt en gang gjennom facebook, men synes det er blitt litt vel mye...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 08:52   #17
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Har alltid bare ignorert og ikke så mange som stemmemaser heller hos meg assa. Et par på facebook kanskje.

Synes Lano er en fryktelig såpe. Føles gammeldags og synes det er rart den fortsatt overlever. Er det virkelig noen som vasker barnet sitt med Lano?

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 08:52   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Før Facbook osv så var det jury som vurderte bilder. Da var det krav til bildekvalitet man lastet opp og sendte inn.

Nå er det samme hvordan bilder ser ut bare man klarer å skape nok blest på Facebook.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 09:09   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan virkelig ikke fordra stemmesanking.
Og jeg kommer til å rødprikke hver eneste en som prøver seg her inne. Samma om det er Lanoungen eller vinn en whatever.

Gammel 15-06-11, 09:13   #20
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men det her med testing på dyr, jeg støtter det absolutt ikke, men jeg må være ærlig å innrømme at jeg bruker en del ting some er testet på dyr.

Er det noen som kan si med hånden på hjertet at de ikke bruken noen produkter som er testet på dyr?

IKEA tester på dyr, så man burde vel egentlig kutte ut all handel på IKEA, hvis man er i mot det?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.